Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twin peaks uudet jaksot

Vierailija
13.12.2017 |

Aika weird. Menee jo komediasta. Mitä mieltä olette uusista jaksoista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut jo koko kauden. Ei siitä sen enempää etten spoilaa...

Vierailija
2/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pettynyt olen. Tarina etenee hitaasti ja on muutenkin yliampuva. Ei yllä entiselle tasolleen millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa, että nämä kolmannen kauden Twin Peaksit olisivat samanlaisia kuin ensimmäisten kausien jaksot, niin tulee pettymään karvaasti. Nämä jaksot käsittelevät samoja teemoja ja hahmoja kyllä, mutta pitää ottaa huomioon, että tämä on ennen kaikkea Lynchin näkemys Twin Peaksista ja muistuttaa enemmän hänen elokuviaan. 

Itse pidin kolmannesta kaudesta jopa enemmän. Komediaa, kauhua ja turhautumista - Lynch onnistuu herättämään katsojassa kirjon tunteita :)

Vierailija
4/6 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos odottaa, että nämä kolmannen kauden Twin Peaksit olisivat samanlaisia kuin ensimmäisten kausien jaksot, niin tulee pettymään karvaasti. Nämä jaksot käsittelevät samoja teemoja ja hahmoja kyllä, mutta pitää ottaa huomioon, että tämä on ennen kaikkea Lynchin näkemys Twin Peaksista ja muistuttaa enemmän hänen elokuviaan. 

Itse pidin kolmannesta kaudesta jopa enemmän. Komediaa, kauhua ja turhautumista - Lynch onnistuu herättämään katsojassa kirjon tunteita :)

Ei se kyllä minussa aiheuttanut noista kuin turhautumista. Olisivat vaan jättäneet ekaan kauteen.

Vierailija
5/6 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super outo enkä juurikaan tajunnut mitä tapahtui. Tykkäsin silti, niin Lynch kun olla ja voi. Sen outouden takia se hyvä oli.

Joo, ehkä perinteinen jenkkisarja jossa selitetään kaikki, olisi kiva nähdä tämän perään , oliko Laura lopussa vai ei jne, missä on Audrey, mites Cooper? Ihan vaan mielenkiinnosta..

Vierailija
6/6 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva miksi uutta ja vanhaa. Lankapuhelimet mutta silti pöydästä nouseva näyttö