Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä huoltoasemia josta saa tankin täyteen?

Ennen oli kaikki paremmin
13.12.2017 |

Käteinen ei käy enää nykyään missään ja korteillakin joutuu syöttämään etukäteen paljolla bensaa ostaa. Eihän tässä ole mitään järkeä! Mistä minä tiedän kuinka paljon minun täytyy sinne tankata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tankata ilmoittamaasi vähemmän, jos haluat.

Vierailija
2/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tankkaat kortilla ja syötät sinne että tankkaat esim 50€:llä mutta tarvitsektin polttoainetta vain 30€:n edestä, sinulta veloitetaan se 30€. Se maksettu 50€ lähtee katevarauksena mutta erotus palautuu tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi? Ihmettelin samaa, kun Suomessa kävin. Valitse iso luku, ei kuitenkaan enempää kuin tilillä on rahaa, ja tankkaa vähemmän.

Vierailija
4/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tankkaat kortilla ja syötät sinne että tankkaat esim 50€:llä mutta tarvitsektin polttoainetta vain 30€:n edestä, sinulta veloitetaan se 30€. Se maksettu 50€ lähtee katevarauksena mutta erotus palautuu tilille.

Mitä helvetin järkeä tässä on? Miksi se ei ota samalla vaikka 1000 markan  katevarausta sieltä?

Vierailija
5/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankin saa täyteen jos on tarpeeksi rahulia.

Vierailija
6/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ymmärtänyt mikä ongelma tässä on. Tankkaan aina tankin täyteen.

Vierailija
7/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin järkeä tässä on? Miksi se ei ota samalla vaikka 1000 markan  katevarausta sieltä?

Koska suomessa on eurot käytössä tätä nykyä

Vierailija
8/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tiikerin tankkiin?

Vierailija
9/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa bensa-asemia joissa automaatteihin käy vielä käteinen? Itse en ole vuosiin törmännyt, paitsi maaseudulla.

Vierailija
10/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tiikerin tankkiin?

Sitä ei valitettavasti enää saa. Hyvin suurella varmuudella se on Sipilän hallituksen syytä.

Vierailija
11/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa bensa-asemia joissa automaatteihin käy vielä käteinen? Itse en ole vuosiin törmännyt, paitsi maaseudulla.

Kyllä niitä jossain vielä on. Juuri maaseudulta niitä on poistettu keskellä ei mitään olevilta kylmäasemilta, koska niitä on niin helppo ryöstää.

Vierailija
12/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimitankkausraha pitää etukäteen naputella että automaatti käy tarkistamassa onko tilillä sen verran katetta ettei pumppu käynnisty persaukisille.

Vierailija
13/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevarauksella automaatti varmistaa, että saa täyden maksun. Muuten nuorisorikolliset tankkaisivat tyhjällä tilillä tankin täyteen eivätkä koskaan maksaisi. Asiakkaan pitää itse päättää katevarauksen suuruus, koska automaatti ei tiedä, paljonko halaut tankata ja paljonko sinulla on rahaa tilillä.  

Vierailija
14/14 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vanhuksia pitäisi valistaa näistä nykyajan kotkotuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä