Mikä on eniten sinua järkyttänyt kohtalo, joka jollekin sinun kouluaikaiselle tutullesi on aikuisena tapahtunut?
Onko joku tuttusi alkoholisoitunut? Tehnyt itsemurhan? Joutunut psykiatriseen hoitoon?
Tunnetko ketään jolle olisi aikuisena tapahtunut jotain kamalaa elämässään?
Kommentit (4)
Ei mihinkään. Tuli vaan mieleen tällainen kysely. Ap
Joo varmaan se kun yks ajoi kolarin jossa kuoli kaikki kyydissäolijat mutta ei kuski ja sitä ei jannu kestänyt vaan teki itsarin.
Joo, yks mua muutaman vuoden nuorempi tyttö ajoi kolarin ja kuoli. Mua muutaman vuoden vanhempi nainen koki pahemman kuin mun mielestä kukaan voi kokea, hänen miehensä tappoi heidän lapsensa, oliko niitä nyt neljä muistaakseni. En tuntenut sitä naista henk.koht. kun oli jotain kutosella kun minä olin ekalla tai tokalla, mutta järkyttävää silti. Itse olisin kyllä tehnyt itsemurhan, mutta tämä nainen on kuulemma jatkanut elämäänsä vaikka ensin olikin meinannut riistää omankin henkensä, hänellä on kai uusi perhe tai ainakin mies. Heidän kotitalonsa poltettiin, luultavasti tämän naisen toivomuksesta, parempi niin. Yks luokkakaveri yläasteelta paljastui aikuisena pedofiiliksi, se oli aika järkyttävää myös, vaikka tiesikin ettei sillä pojalla ollut kaikki hyvin päässä.
Mihin lehteen tää artikkeli tulee?