Suosittele Netflix-sarjaa
Sarjat, joista pidän: Orange is the New Black, Twin Peaks, Skam, 13 Reasons Why, Gypsy, The L Word, Gossip Girl - jotain (teini)draamaa lomaksi kaipaisin.
Tietty joku Yle Areenasta löytyväkin käy. Viaplay löytyy myös.
Kommentit (25)
Riverdalea on kehuttu, en ole katsonut itse. Sopii tuohon teinikategoriaan kai. Stranger Things.
Itse katsoin viimeksi Easyn ja Guiltin. Easy on sellaista ihmissuhdehömppää ja Guilt oli murhamysteeri (nuoria ihmisiä kyllä).
Ei ole teinisarja mutta The Crown on ihan älyttömän hyvä lähihistoriallinen draama. Siitä tuli uusi kausikin juuri viime viikolla. Kertoo siis Elizabeth II:n valtakaudesta. Niin hienosti kuvattu ja näyttelijävalinnatkin on menneet täysin nappiin!
The Crown! 2. kausi (myöskin) on ollut todella hyvä tähän asti mitä olen katsonut..
Ozark, Bloodline ja tällä hetkellä katsomani Trapped.
Innostuin katsomaan The Crownia vasta nyt kun toinen kausikin tuli. Ja nyt ihmettelen että mikä mussa on vikana kun en aiemmin jo alkanut. Erittäin hyvä ja laadukkaasti tehty sarja! Toinen tosi hyvältä vaikuttava sarja on Call the midwife.
Teini(hköä) draamaa Netflixistä löytyy esim. Vampyyripäiväkirjat ja Originals. Vanha kunnon Buffy vampyyrintappaja löytyy myös. Historiallista (ainakin jos ei liikaa historiallista tarkkuutta vaadi) ihan kunnon juonitteludraamaa romantiikalla höystettynä edustaa Reign. Viaplayn puolella kiva musiikillinen teinidraamasarja on Glee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole teinisarja mutta The Crown on ihan älyttömän hyvä lähihistoriallinen draama. Siitä tuli uusi kausikin juuri viime viikolla. Kertoo siis Elizabeth II:n valtakaudesta. Niin hienosti kuvattu ja näyttelijävalinnatkin on menneet täysin nappiin!
Ap katsoo pelkästään jotain teiniskeidaa ja vielä sanoo haluavansa sellaista lisää. Miksi suosittelet laadukasta, historiallista draamaa?
- Sherlock
- The vampire diaries
- Pretty little liars
- The blacklist
- Lucifer
- Breaking bad
- 90210
- The O.C.
- Stranger things
- The Punisher
Itsekin seurailen paljon teinihömppiä ja näistä nyt muutamat ei olleet ihan sitä, mutta itse oon silti tykännyt. Jotkut vähän kevyempiä ja ehkä jopa vähän huonoja (esim. Lucifer), mutta kuitenkin kivoja sellaisia aivot off-tilassa katsottavia ja hyvännäköisiä näyttelijöitä on kiva katsoa aina :D
Niin joo ja The Originalsia eli The vampire diariesin spin off sarjaa voin myös suositella, mutta siitä on harmittavan vähän kausia vasta Suomen Netflixissä.
T. 11
Uutta versiota Dynastiasta suositeltiin kovasti (Dynasty), jos on tykännyt Gossip Girlistä. On vissiin samoilta tekijöiltä. Ite en kyllä ainakaan parin ekan jakson perusteella ihan syttynyt, aion tosin katsoa loputkin jaksot, kun sitä ei vielä ole kovin montaa jaksoa julkaistu.
The Crown on toinen paljon hehkutettu ja varmaan siirryn siihen seuraavaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap katsoo pelkästään jotain teiniskeidaa ja vielä sanoo haluavansa sellaista lisää. Miksi suosittelet laadukasta, historiallista draamaa?
En suinkaan pelkästään. Hyvinkin monipuolista. Mm. The Crown on yksi suosikkeja, mutta mulla on traditiona katsoa joululomalla aina yksi nk. viihteellisempi draamasarja maratonina, ja kaipasin sellaista nyt.
Kiitti kaikille. Lisääkin saa laittaa - leffojakin.
Atypical
The Ozark
Crazy Ex - Girlfreind (huippu hömppää! on hauska ja romanttinen)
Stranger Things
Stranger Things -sarjan kuvaus ei nappaa. Rakastan Twin Peaksiä, johon sitä on paikoin verrattu. Mikä on Stranger Thingsin juttu?
- AP
Kokeile k-draamaa. Tosin suomen netflixissä on tosi huono valikoima.
Uskoisin, että tykkäisit Riverdalesta. Se on pienen kylän teinidraamaa, jossa kaikki tuntevat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Stranger Things -sarjan kuvaus ei nappaa. Rakastan Twin Peaksiä, johon sitä on paikoin verrattu. Mikä on Stranger Thingsin juttu?
- AP
Pikkukaupungissa tapahtuu outoja juttuja. Kokeile katsoa vaikka eka jakso, ihan ok sarja. Itse en ole vielä katsonut toista kautta.
Vampire diaries (eli siis Vampyyripäiväkirjat) Se on teinidraamaa ja mä kohta 30v oon kattonu jo 2 kertaa ne 6 kautta jota siellä on. Huippuhyvä sarja!! Ärsyttää vaan kun ei ole 7 ja 8 kautta siellä.
Uusi Sherlock ei ole teinidraamaa mutta aivan älyttömän hyvä.