Viennetta on kamalaa kökköä, söin juuri 2 pakettia ja
röyhtäyttää ja nikotuttaa ankarasti. Jos syö puoli kiloa suklaata niin ei ole huono olo.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Viennetta lienee tehty paaosin voista. Puolen kilon voipaukku!
En lukenut. Ei se ollut edes hyvää, mutta se oli tarjouksessa. Lisäksi olen laihdutuskuurilla ja sorrun aina silloin syömään kaikkea potaskaa. Syön paljon terveellisemmin kun en laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut. Ei se ollut edes hyvää, mutta se oli tarjouksessa. Lisäksi olen laihdutuskuurilla ja sorrun aina silloin syömään kaikkea potaskaa. Syön paljon terveellisemmin kun en laihduta.
Ei kuulosta nyt kovin järkevältä touhulta.
Etkö uskonut jo ekan paketin jälkeen? Piti varmuuden vuoksi vetää vielä toinenkin paketti?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmastikaan ole niin kalliita raaka-aineita, Viennettaahan saa puoli-ilmaiseksi. Eiköhän se ole lähinnä sokeria ja palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kuulosta! Ennen laihista söin viimeksi herkkuja noin 2 kk sitten. Silloinkin vähän.Viikko sitten aloitin laihiksen ja olensyönyt jäätelöä, suklaata, pullia (joita en normaalisti syö ikinä), jotain paistopistejuttuja (en koske yleensä niihinkään) jne. jne.Nyt nämä. Täytyy varmaan lopettaa laihis ennen kuin ostan sipsejä sillä en ole syönyt sipsejä 8 kuukauteen. Laihikset on pyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö uskonut jo ekan paketin jälkeen? Piti varmuuden vuoksi vetää vielä toinenkin paketti?
Ostin kaksi!!!
Kaksi Viennettaa?
Se on 3 250 kaloria
182 grammaa rasvaa, enimmäkseen tyydyttynyttä kovaa rasvaa
273 grammaa sokeria, sisältäen laktoosia
1,56 grammaa suolaa
lisäksi glukoosi-fruktoosisiiprappia, karrageenia ja guarkumia sekä
Eipä ihme jos pötsi paukkuu ja suoli rutisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi!!!
Ostopäätös ei ole yhtä kuin heti syömispäätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi!!!
Ostopäätös ei ole yhtä kuin heti syömispäätös.
Noh, ehkä heitän sen kolmannen roskiin.... Tai syön sen illalla.
Stand up voisi olla aapeen lahjoilla parempi harrastus kuin eat up!
Viennetta on hyvää jäätelökakkua. Mielipidekysymys toki.
0/5 Ei voi olla kökköä ja helposti 5 pakettia menee alas.
Citymarketin syy kun myyvät niin halvalla! :D
APsta tulee paksu!
Ellei ole jo...
Hyvin näytti maistuvan, lisää suunnittelit syöväs ja vielä kehtaat valittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kuulosta! Ennen laihista söin viimeksi herkkuja noin 2 kk sitten. Silloinkin vähän.Viikko sitten aloitin laihiksen ja olensyönyt jäätelöä, suklaata, pullia (joita en normaalisti syö ikinä), jotain paistopistejuttuja (en koske yleensä niihinkään) jne. jne.Nyt nämä. Täytyy varmaan lopettaa laihis ennen kuin ostan sipsejä sillä en ole syönyt sipsejä 8 kuukauteen. Laihikset on pyllystä.
Jännä laihis sulla, onko ihan itse keksitty ruokavalio?
Syö hyvä ihminen ruokaa, olit sitten ns. laihiksella tai ei. Siis mikäli tahdot tehdä itsellesi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että joku oikeasti tarpeeton ja turha juttu on tarjouksessa, ei velvoita ostamaan sitä. Hanki apua syömishäiriöösi.