Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydäntä särkevä video: Nääntyvä jääkarhu etsii epätoivoisena ruokaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh se on sitä kapitalistien ilmastobropagandaa.

Vierailija
2/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tälläisten videoiden ansiosta minusta tuli eläintenhoitaja ja olen käynyt ulkomailla asti vapaaehtoistyössä. Löysin kutsumukseni. Olen aina ollut eläinrakas. Tulee hyvä mieli kun voi parantaa edes yhden eläimen elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tälläisten videoiden ansiosta minusta tuli eläintenhoitaja ja olen käynyt ulkomailla asti vapaaehtoistyössä. Löysin kutsumukseni. Olen aina ollut eläinrakas. Tulee hyvä mieli kun voi parantaa edes yhden eläimen elämää.

Suuri kiitoshali sinulle!

Onko sinulla ideoita kuinka voisimme pelastaa jääkarhut?

Vierailija
4/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka itkemistä. KAIKKI jääkarhut luonnossa kokevat tuollaisen surkuteltavan lopun. Ovat aina niin tehneet. Ei siellä lepokoteja ole.

Vierailija
5/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla kaikki luonnon eläimet lopulta kuolee jos ei joudu saaliiksi.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valokuvaajan mukaan urosjääkarhu ei ollut vanha, ja eläin kuoli muutaman tunnin sisään kuvaushetkestä. Eläintä ei voitu pelastaa. Nicklen sanoo, että asiantuntijat arvioivat jääkarhujen kuolevan sukupuuttoon seuraavan sadan vuoden aikana. Hän kertoo kuvittelevansa, kuinka maailman 25 000 jääkarhua kokevat samanlaisen nälkäkuoleman."

Kuinka et ymmärrä, että tilanteessa ei ole mitään normaalia. Kysymyksessä on ihmisten aiheuttama ruoan puute, ihmisen aiheuttama elinympäristön tuhoutuminen ja ihmisen aiheuttama sukupuutto!

Vierailija
7/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valokuvaajan mukaan urosjääkarhu ei ollut vanha, ja eläin kuoli muutaman tunnin sisään kuvaushetkestä. Eläintä ei voitu pelastaa. Nicklen sanoo, että asiantuntijat arvioivat jääkarhujen kuolevan sukupuuttoon seuraavan sadan vuoden aikana. Hän kertoo kuvittelevansa, kuinka maailman 25 000 jääkarhua kokevat samanlaisen nälkäkuoleman."

Kuinka et ymmärrä, että tilanteessa ei ole mitään normaalia. Kysymyksessä on ihmisten aiheuttama ruoan puute, ihmisen aiheuttama elinympäristön tuhoutuminen ja ihmisen aiheuttama sukupuutto!

Jääkarhujen oma vika, kun eivät ole hyvän makusia ja helposti hoidettavia. Lehmät ja possut oli sen verran viisaita, että orjuuttivat ihmiset pitämään huolen niiden lisääntymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme