Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuden hinta tänään

Vierailija
11.12.2017 |

Aivan normaalirintainen nainen haluaa leikkaukseen. Voi tätä turhamaisuuden aikaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu ihan tyytyväinen mun rintoihin, mutta tämän sarjan perusteella ne onkin ihan kauheat, semmoiset joiden kanssa "kukaan nainen ei haluaisi elää". Aika karua.

Vierailija
2/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalirintainen nainen haluaa leikkaukseen. Voi tätä turhamaisuuden aikaa.

Ei ole normaalirintainen. Ilkimys olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no millaset rinnat?

Vierailija
4/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ohjelman perusteella olen täysi friikki. Miksi en tajua mennä leikkaukseen?

Vierailija
5/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu ihan tyytyväinen mun rintoihin, mutta tämän sarjan perusteella ne onkin ihan kauheat, semmoiset joiden kanssa "kukaan nainen ei haluaisi elää". Aika karua.

Sama 😂 mutta aivan sama mulle. En ole ahdistunut, voin elää näiden kanssa ja mieskin näistä tykkää.

Vierailija
6/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kieltämättä ihmetyttää nämä ihmisten murheet. Jossain jaksossa kaunis nuori nainen suri jalassaan olevaa pienehköä arpea. Ei voinut käyttää hameita eikä käydä rannalla tms. Voi kun ihmiset tajuaisivat olla murehtimatta niin pieniä asioita. Voi kun kaikki oppisivat tykkäämään itsestään sellaisina kuin ovat. Ei kenenkään tarvitse olla täydellinen, ei edes siellä rannalla bikineissä.

Vierailija
7/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä (naisen) sitten täytyy olla edes johonkin tosi tyytymätön.

Vierailija
8/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten itsetunto on hämmästyttävän huono. Surettaa heidän puolestaan.

Vierailija
9/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei tässä ole miehiä? Miehet ei vain halua tällaiseenkö?

Vierailija
10/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua olisi. kiinnostanut raskaiden silmäluomien leikkaus ja kaulan kiristys. Harmi, kun näin paljon rinta "ongelmaisia". Itse inhoan roikkuvia leukaperiäni ja kaksoisleukaani.

Vierailija
11/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa taisi olla mies. Luulempa, ettei miehet sitten kuitenkaan ole niin ulkonäkökeskeisiä ja täydellisyyteen pyrkiviä.

Vierailija
12/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[url=http://aijaa.com/8ANaqE][img]http://i1.aijaa.com/m/00302/14495994.jpg[/…]

Ette _todellakaan_ halua nähdä näitä e-kupin utareita ilman liivejä 😂 t. No 5

Vierailija
13/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[url=http://aijaa.com/8ANaqE][img]http://i1.aijaa.com/m/00302/14495994.jpg[/…]

Ette _todellakaan_ halua nähdä näitä e-kupin utareita ilman liivejä 😂 t. No 5

Korjaukseen samatien.

Vierailija
14/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua olisi. kiinnostanut raskaiden silmäluomien leikkaus ja kaulan kiristys. Harmi, kun näin paljon rinta "ongelmaisia". Itse inhoan roikkuvia leukaperiäni ja kaksoisleukaani.

Joku facelift olisi ollut kiinnostava nähdä, minkälainen lopputulos saadaan aikaiseksi.

Vierailija
15/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samalla kaavalla jaksot etenee. Rintoja ja röllyköitä. Missä luomet, kaksoisleuat, hiussiirteet... Niin joo, tämä on tämä yks firma ja sen kaks työntekijää.

Vierailija
16/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämähän on käytännössä Siluetin mainosta koko sarja. Tarkoitus lienee tehdä plastiikkakirurgiasta arkipäivää ja osoittaa, että pienetkin virheet/poikkeamat siitä täydellisestä ihanteesta on korjattavissa. Ja voi kuinka arki onkaan sen jälkeen yhtä juhlaa, voi käydä taas uimahallissa ja olla ylpeä vartalostaan!

Vierailija
17/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siluetti ei ilmeisesti pysty tämän parempaan! Ei ole hyvää mainosta kun tällaisia pikkujuttuja tehtiin jaksosta toiseen :(

Vierailija
18/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama 😂 mutta aivan sama mulle. En ole ahdistunut, voin elää näiden kanssa ja mieskin näistä tykkää.

Täällä myös! Ymmärrän kyllä, että mitä enemmän hokevat mummotissiä, niin sitä epävarmemmiksi naiset tulevat omista rinnoistaan ja asiakkaita riittää. Siluetin mainoshan tämä ohjelma käytännössä on. Mutta tuo mummotissittely ja ihan normaalien ja kauniiden rintojen parjaaminen on jotenkin törkeää, varsinkin kun koko ohjelmassa en ole nähnyt yksiäkään rumia rintoja. Jos joskus päädyn leikkaukseen, niin en ainakaan noille mummotissittelijöille 😂

Vierailija
19/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi aloittaa vagina rempasta. Ainakin suomalaisilla ämmillä on valtavasti ongelmia siellä suunnalla.

Vierailija
20/27 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tubulaarisille rinnoille Siluetti ei sitten kai pysty tekemään mitään kun se ainut jakso missä sellaiset oli niin ei niistä saatu nättejä massatissejä. Eli ainoastaan lähinnä jos sulla on jo normaalit pienet tai sitten isot ja roikkuvat niin Siluetti voi ne leikata massanmukaisiksi, joo joo on jo nähty... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän