Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin käydä ottamassa kestopigmentoinnin yläluomiin jotta aamulla jää vähän enemmän aikaa

Vierailija
11.12.2017 |

Kahden päiväkoti-ikäisen kanssa aamulla touhua muutenkin joten ajattelin, että saisin 5 min. lisää aikaa kun otan kestopigmentoinnin. Käyn kosmetologilla kahdesti vuodessa joten ihoni on niin hyvässä kunnossa etten tarvitse kuin puuterin aamulla kosteusvoiteen päälle, joten meikkivoiteessa säästyy toinen 5 min. Ripset ovatkin aika tummat joten ei haittaa vaikkei ehtisikään ripparia laittaa kolmas 5 min. Ennen kaikkea ei tarvitse hikoilla meikkaamisen kanssa. Kenelläkään kokemuksia kestopigmentoinnista? Hyviä vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestopigmentointi yläluomissa ja sellanen vinkki, et katso minne menet laitattamaan! Itse menin jonkun tarjouksen perässä ja tuli hitusen epäsymmetristä jälkeä. Ajattelin et tää olis niin helppo keissi ettei pieleen voi oikeastaan mennä mut kosmetologilla oli idea et koitetaan tehdä sellainen kissansilmärajaus johon mä sitten valitettavasti suostuin. Yleensä oon näissä asioissa paljon fiksumpi mut en tiedä mitä mun päässä liikkui tuolloin vai liikkuiko mitään.

Tosin ripsiväriä käytän 95% päivistä ja ripsarin kanssa epäsymmetrisyyttä ei oikeastaan huomaa et eipä tämä mikään maailmanloppu ole. 

Kyllähän se pigmentointi jonkin verran sattui mut mielestäni kipu oli ihan siedettävissä. Seuraavana parina päivänä silmät on kyllä melkoisen turvoksissa. Mulla kestopigmentointi säilyi kolmisen vuotta hyvänä, sitten alkoi silmien sisänurkat (johon yleensä tehdään vähän ohuempi rajaus) pikkuhiljaa haalistua. Ulkoreunoissa on vielä näin viidenkin vuoden jälkeen ihan kunnolla väriä.

Vierailija
2/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei kai voi ottaa raskaus- tai imetysaikoina?

Vierailija
4/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yläkajalit, kulmat ja huulet.

Silti menee aikaa meikkiin. Mutta suosittelen kyllä.

Vierailija
5/5 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhertajiahan on vaikka minkälaisia. En uskaltaisi mennä, kun ne ei osaa symmetrisiä kulmiakaan tehdä eikä katsoa kasvojen muotoa. Laitan kestovärin itse sekä ripsiin että kulmiin eikä tarvii katua.