Raapimajäljet selässä, olenko niuho akka?
Auttakaa te AV-raati. Uudella miesystävälläni on selässään ihan hirveät kynsien jäljet, jotka hänen exänsä on raapinut. Jäljet ovat todella näkyvät ja arpeutuneet sellaisiksi punertaviksi raidoiksi. Emme ole vielä käyneet yhdessä kylpylässä tms yleisellä paikalla, jossa mieheni olisi ilman paitaa, enkä tiedä kehtaanko mennäkään hänen kanssaan. Ihmiset pitäisivät minua mauttomana selänraapija-akkana. Miestä jäljet eivät tunnu haittaavan, mutta minulle ne ovat kiusalliset jäljet mieheni menneisyydestä. Koitan vältellä koskettamasta niitä, koska ne tuntuvat inhottavilta sormieni alla ja tuntuu, että exä on aina läsnä niissä arvissa. Hyi ällö! Muuten hyvä mies, mutta kehtaanko ottaa puheeksi arpienhoidon tms.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Raavi sä omat jäljet vaikka sen pakaroihin.
Auts ja reps*
Mahtaa olla tosi hyvä mies sängyssä, jos noin raavittu tai entinen tyttöystävä käyttänyt miestä raapimispuuna.
Joillakin naisilla on tosiaan tapana tehdä tuota. Itse en välitä mistään kivusta sänkypuuhissa, joten otan naista ranteista kiinni ja painan hänen kätensä sänkyä vasten, jotta ei pääse raapimaan.
Raavi sä omat jäljet vaikka sen pakaroihin.