Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät tavoittelevat aivan epärealistista elämäntasoa?

Maksattavat elämisensä muilla:
11.12.2017 |

Jokaisen pitäisi saada asua yksin kämpässä, pitää olla väri-tv ja puhelin. Valmisruokaakin pitäisi saada. Mun mielestä ihan järjetöntä ajatella, että laittamatta tikkua ristiin tuollaiset ylellisyydet tipahtavat kuin taivaalta suoraan syliin.

Työttömien yms. työvieroksujien etuisuuksia pitäisi leikata rajusti ja työtä tekevillä pitäisi jäädä käteen selvästi enemmän.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kokoomuslainen.

Vierailija
2/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksattavat elämisensä muilla: kirjoitti:

Jokaisen pitäisi saada asua yksin kämpässä, pitää olla väri-tv ja puhelin. Valmisruokaakin pitäisi saada. Mun mielestä ihan järjetöntä ajatella, että laittamatta tikkua ristiin tuollaiset ylellisyydet tipahtavat kuin taivaalta suoraan syliin.

Työttömien yms. työvieroksujien etuisuuksia pitäisi leikata rajusti ja työtä tekevillä pitäisi jäädä käteen selvästi enemmän.

Asia ratkeaisi sillä että työtätekevien palkkaa pienennettäisiin niin että heillä ei olisi varaa aloituksessa mainittuihin ylellisyyksiin. Silloin työttömätkään eivät voisi vaatia sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kaikki heidän mielestään kuuluu ihmisoikeuksiin. Kuten höyrypesukoneet ja -uunit, iPhonet ja kylmäsavulohi.

Vierailija
4/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko väri-tv ja puhelin :D

Sori mutta mietin aika pitkään, että miltä vuosikymmeneltä tämä viesti on!

Vierailija
5/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Amerikan maissa ei ole sosiaaliturvaa,onko hyvä yhteiskuntajärjestys kalterit ikkunoissa?

Vierailija
6/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko.

Työ on helvettiä tai työkaverit ja työtön on vapaa.

Siksi hiillostus heitä kohtaan.

Vierailija
7/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jättimäisen rahallisen omistavien pitäisi luovuttaa vuosittain omaisuudestaan neljäsosa valtiolle. Mitä se yksi mies tai nainen sillä ylimääräisellä rahalla tekee? Raha pitää laittaa kiertämään ja parhaiten se onnistuu säätämällä rikkaille omaisuusvero vaikka ensin alkuun tuo 25%.

Vierailija
8/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jättimäisen rahallisen omistavien pitäisi luovuttaa vuosittain omaisuudestaan neljäsosa valtiolle. Mitä se yksi mies tai nainen sillä ylimääräisellä rahalla tekee? Raha pitää laittaa kiertämään ja parhaiten se onnistuu säätämällä rikkaille omaisuusvero vaikka ensin alkuun tuo 25%.

korjataan: rahallisen omaisuuden

Vierailija
9/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin hienoa kun työttömillä ei olisi puhelimia, tietokoneita, ei muuta kuin tyhjä kämppä. Siinähän sitten haet tehokkaasti töitä millä välineillä? Mutta AP taitaakin olla niitä ihmisiä joita ei oikeasti kiinnosta työttömien työllistäminen pätkääkään, vain se että tätä työttömien rupuluokkaa päästään rankaisemaan ja itse tuntemaan ylemmyyden tunnetta.

Vierailija
10/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, todella kovatuloiset lahoittavat 60 % tuloistaan joka kuukausi valtiolle.

Vierailija
11/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöinen aamunavaus tänään :)

Vierailija
12/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopellet alapeukuttamassa

Vierailija
13/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja tavoittelen ainoastaan työpaikkaa. Ap voi antaa omansa pois ja tavoitella köyttä kaulaansa.

Vierailija
14/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vatipää tällaista tyhmää provoa yläpeukuttaa?

Vierailija
15/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, todella kovatuloiset lahoittavat 60 % tuloistaan joka kuukausi valtiolle.

Niin no minä puhuinkin rikkaiden omaisuudesta enkä tuloista.

Vierailija
16/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niettä sinä päivänä kun ap:n työpaikalla monikansallinen omistaja heilauttaa kynää ja pyyhkäisee koko Suomen yksikön kartalta, ap muuttaa asumaaan työttömien parakkiin, jossa on jokaiselle työttömälle makuusalissa oma punkka, patja ja peitto, omat lakanat mukaan. Soppaa jakelusta ja loppuaika yleishyödyllista puuhastelua vastineeksi ylläpidosta. 

Vierailija
17/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Etsin sellaista mustavalko-Telefunkenia, josta näkyisi edes kolme kanavaa. Television ulkokuorella ei ole väliä. Se saa olla tummaa teakia tai vaaleaa palisanteria, sillä tässä kommuuniasunnossa ei oikein voi harrastaa mieleistään sisustamista.

Tarvitsisin myös puhelimen. Vanha Motorola tai muu sellainen käy, kunhan akku vain kestää latauksessa pari tuntia. Tekstiviestitoimintojen tulisi olla kunnossa.

Myös spriillä käyvää retkikeitintä ja 1,5 litran alumiinikattilaa olen vailla. Kaasukeittimeen ei ole varaa, mutta spriitä meillä riittää aina.

Olen valmis maksamaan em. tavaroista käyvän hinnan.

Nöyrin terveisin

työtön.

Vierailija
18/18 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen pitäisi luoda tonniluokan ( 1 000 €/kk) työtä, johon kaikilla terveillä olisi mahdollisuus päästä. Tietysti tämän työn tekijöille pitää järjestää kohtuuhintainen eli soluasuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi