Amanda, 33, meni kihloihin kattokruunun kanssa. Nukkuvat jopa samassa sängyssä.
No jo on..... ihme asioista jotkut saavatkin mielihyvää. 😳
https://www.stara.fi/2017/12/10/nainen-meni-kihloihin-kattokruunun-kans…
https://www.seiska.fi/Hotnow/Amanda-33-meni-kihloihin-kattokruunun-kans…
Kommentit (45)
Ei alista, valita eikä vonkaa seksiä.
Varmaan paremman nälöinen kuin yksikään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä itseni kanssa naimisiin, nukunhan jo itseni kanssa kaiket yöt, seksiäkin harrastan vain itseni kanssa. Hmm, ikinä en näet ole ollut naimisissa, siitä joskus nuorena kyllä haaveilin.
Varmasti paras päätös, mitä tulet koskaan tekemään. Etkä tule katumaan päätöstäsi! 👍🏼
Voi kun minäkin olisin nuorena rakastunut vaikka lyijykynnään mieluummin kun äijään Jon kanssa tuli 4 lasta. Oma nuoruus ja elämä meini toisia passatessa. Nyt kun olen yksin niin tähteeksi jäi tyhjä venyt muori.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköisiä lapsia saavat?
Varmaan välkkyjä ja valoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sekoilu alkoi jo 90-luvulla, kun se yksi vosu oli rakastunut Eiffel-torniin.
Lehdessä luki...
Minä olen rakastunut huuliharppuun. En muista monesko on. Lapsia ei ole tullut mutta melkein jokapäivä soitan.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä pitää muistaa että virta pois ennen seksiä. Muuten voi käydä huonosti. Se on tuollaisen lampun kanssa omat vaaransa.
Se voi olla jännäpoikakattolamppu. Jännittävä mies. Vai onko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Parempi puoliso kuin ilkeä ja katkera mies.
T. Ilkeä ja katkera nainen
Pettää kihlattuaan! On sängyssä toisen lampun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pettää kihlattuaan! On sängyssä toisen lampun kanssa.
Mitä?! Kauheaa.
Minusta näissä on huolestuttavinta että nämä hyväksytään ja on ihan normaalia että he voivat lisääntyäkkin, kattokruunu voi hyvin olla hyvä äiti. Tämä ei kuitenkaan poikkea millään tavalla homoista. Kaksi naista tai kaksi miestä eivät voi lisääntyä keskenään, mutta sairaus mielikuvituksellisesti on mahdollistanut tämän. Voiko olla enää huolestuttavempaa.
Eikö tuota voisi kieltää jollain lailla?
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä itseni kanssa naimisiin, nukunhan jo itseni kanssa kaiket yöt, seksiäkin harrastan vain itseni kanssa. Hmm, ikinä en näet ole ollut naimisissa, siitä joskus nuorena kyllä haaveilin.
Noh parempi tuokin kuin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sekoilu alkoi jo 90-luvulla, kun se yksi vosu oli rakastunut Eiffel-torniin.
Lehdessä luki...
Minä olen rakastunut huuliharppuun. En muista monesko on. Lapsia ei ole tullut mutta melkein jokapäivä soitan.
Olet sairas ihminen! Hakeudu hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä luki...
Minä näin tämän dokumentin televisiosta. Ei käynyt selväksi kumpi kosi. Epäilyttää, että on yksipuolista. Melkoinen sairaus. Onko tautiluokitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä pitää muistaa että virta pois ennen seksiä. Muuten voi käydä huonosti. Se on tuollaisen lampun kanssa omat vaaransa.
Se voi olla jännäpoikakattolamppu. Jännittävä mies. Vai onko nainen.
On tuossa puolensa. Ei ole isoruokainen, ei kuorsaa, on enempi hiljaa kuin äänekäs.
Miten kattokruunun munaa imetään. Vai pitääks imee noita kaikkia ulokkeita
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota voisi kieltää jollain lailla?
Mitä tuo ketään haittaa?
Niinno, kattokruunun kanssa ei tarvitse pelätä, että tulee turpiin tai tarvitse yökaudet miettiä mitä se oikein tekee, kun ei ole vielä aamuyöstäkään tullut baarista kotiin.
Minkä näköisiä lapsia saavat?