Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kiihotun/kiinnostun vanhemmista naisista?

Vierailija
09.12.2017 |

Olen 27v mies joka pitää 35-60v naisista. Miksi näin on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä niin pohtimaan. 

Näin vain on!

Hyvä, että meilläkin on katsojakuntansa. Olen viisikymppinen ja samalla dösällä tulee joka aamu n. kolmikymppinen mies. Ei saa silmiään irti minusta. Olen nuorempana ollut kaunotar, mutta tässä vaiheessa en itseäni sellaisena pidä. 

Mutta hän ilmeisesti pitää ja ihan kiva. 

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen! Nuoren miehen katse ei ole metoo -kokemus naiselle, vanhan miehen on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vain on!

Hyvä, että meilläkin on katsojakuntansa. Olen viisikymppinen ja samalla dösällä tulee joka aamu n. kolmikymppinen mies. Ei saa silmiään irti minusta. Olen nuorempana ollut kaunotar, mutta tässä vaiheessa en itseäni sellaisena pidä. 

Tekisi mieli lähestyä joskus jotain vanhempaa naista, mutta monilla heistä on varmasti jo mies ja pitäisivät varmasti outona jos heitä lähestyy niin nuori mies.

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä ikävä.

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiä ikävä.

Ei oo :)

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äitikompleksi?

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vain on!

Tekisi mieli lähestyä joskus jotain vanhempaa naista, mutta monilla heistä on varmasti jo mies ja pitäisivät varmasti outona jos heitä lähestyy niin nuori mies.

Voihan niillä nuoremmilakin olla poikaystävä. Eli miten tilanne eroaa?

MInua saa ainakin lähestyä nuoremmat miehet ja se on jopa toivottavaa. 

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vain on!

Minäkin olen heikkona aikuisiin naisiin, olen ollut koko ikäni.

Ollessani eräällä pajalla töissä, samalla bussilla tuli mukavanoloinen aikuinen nainen samassa rakennuksessa yläkerrassa olevaan työpaikkaan. Avasin hänelle aina oven ja annoin hänen mennä ensiksi, vaikka olin melkein aina monta metriä edellä. 

Olen huomannut myöhemmällä iällä traumojani purkaessani, että äitisuhteeni taisi olla vähän huonohko, koska haen alitajuisesti huomiota ja hyväksyntää vanhemmilta naisilta. 

Oli niin tai näin, te naiset olette tosi ihania:)

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vain on!

Minäkin olen heikkona aikuisiin naisiin, olen ollut koko ikäni.

Ollessani eräällä pajalla töissä, samalla bussilla tuli mukavanoloinen aikuinen nainen samassa rakennuksessa yläkerrassa olevaan työpaikkaan. Avasin hänelle aina oven ja annoin hänen mennä ensiksi, vaikka olin melkein aina monta metriä edellä. 

Olen huomannut myöhemmällä iällä traumojani purkaessani, että äitisuhteeni taisi olla vähän huonohko, koska haen alitajuisesti huomiota ja hyväksyntää vanhemmilta naisilta. 

Oli niin tai näin, te naiset olette tosi ihania:)

Miten sinä sitä huomiota haet? Minä en ole muuta tehnyt kuin katsonut. En puhuttele yleensä naisia jos he eivät ensiksi puhu minulle.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perverssi. Tuollainen mummokuume ei ole normaalia.

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo on. Tiedän monta nuorta miestä, jotka tuntevat vetoa vanhempiin naisiin. Ei heillä ole ollut mitään äitikompleksia, vaan he ovat huomanneet, että aikuisilla naisilla on usein itsevarmuutta, empaattisuutta, sympaattisuutta ja huumoria. He eivät ole mitään nokonuukia nipottaa.

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä piti siirtää seksi osioon? Kun tässä nyt ei puhuttu seksistä yhtään mitään.

Kyllä on palstan taso laskenut..