Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin asuvat, astianpesukoneettomat, kuinka monesti viikossa joudut tiskaamaan?

Vierailija
09.12.2017 |

Jos haluat, että kaapissa on puhtaita astioita eikä ole tiskiröykkiötä keittiössä?

Yksin asuvat, astianpesukoneettomat, kuinka monesti viikossa joudut tiskaamaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä saan tiskata, se on kivaa.

Vierailija
2/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan aina aterian jälkeen pannut ja astiat. En pidä tiskaamisesta joten astioita kertyy valtava röykkiö jos en tiskaa samantien pois, koska kynnys tiskaamiselle kasvaa sitä korkeammaksi mitä enemmän tiskiä on.

M37

Vierailija
4/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerää tiskiä ollenkaan. Heti kun olen syönyt, huuhtelen lautasen puhtaaksi ja jätän kuivumaan, kun olen juonut jotain niin heti huuhtelen kupin ja juon kahvin seuraavalla kerralla samasta jne. Tiskaan nämä ko. astiat kunnolla tosin aina välillä.

Varmaan 95% astioistani on nykyään kaapissa, ennen ne oli tiskialtaassa ja kyllästyin katselemaan sitä sotkua ja koska en saa itsestäni irti tiskata kunnolla säännöllisesti niin aloin huuhtelemaan astiat puhtaaksi heti käytön jälkeen sitä mukaa.

Vierailija
5/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, koska on helpompaa tiskata pieniä määriä. 3pv välein selviäisi

Vierailija
6/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattiloita saattaa joutua tiskaamaan useammin koska mulla on kaikkea vain yksi (yksi paistinpannu, yksi pienempi kattila, yksi isompi, yksi lasinen uunivuoka, yksi keraaminen jne jne) mutta muuten n. kaksi kertaa viikossa. Ja ei oikeastaan sen takia että astiat loppuisivat kesken vaan ennemminkin siksi kun näyttää niin epäsiistiltä ja loppuu tila tiskialtaasta/tiskipöydältä. Lisäksi kuvittelen ainakin säästäväni vettä kun en tiskaa joka päivä.

Vierailija
7/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerää tiskiä ollenkaan. Heti kun olen syönyt, huuhtelen lautasen puhtaaksi ja jätän kuivumaan, kun olen juonut jotain niin heti huuhtelen kupin ja juon kahvin seuraavalla kerralla samasta jne. Tiskaan nämä ko. astiat kunnolla tosin aina välillä.

Varmaan 95% astioistani on nykyään kaapissa, ennen ne oli tiskialtaassa ja kyllästyin katselemaan sitä sotkua ja koska en saa itsestäni irti tiskata kunnolla säännöllisesti niin aloin huuhtelemaan astiat puhtaaksi heti käytön jälkeen sitä mukaa.

Siis huuhtelet vaan, pelkällä vedellä?

Vierailija
8/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa päivässä. Niin ei kerry tiskivuorta, tiskit tiskaa kahvin valuessa pannuun  (moccamaster) eli aikaa menee muutama minsa päivässä.

Vierailija
9/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä jokaisen aterian jälkeen.

Vierailija
10/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Inhoan sotkuista tiskipöytää ja pieni tiskimäärä hoituu nopeasti.

Vierailija
11/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan joka ilta päivän aikana käytetyt astiat. Tykkään puhtaudesta ja järjestyksestä, ja aamulla on mukava mennä siistiin keittiöön laittamaan aamupalaa.

Vierailija
12/12 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaan kerran päivässä päivällisen jälkeen. En tykkää tiskiröykkiöistä. Sitä paitsi asun yksiössä, jossa saisi sitten koko ajan katsella epäsiistiä tiskipöytää. Aamuisin työpäivinä en jaksa tiskata puurolautasta vaan jätän sen iltaan. Lomilla ja viikonloppuna tiskaan aamupalatiskitkin. Asioita ja lautasia on kyllä isommallekin porukalle. Olen ostanut kaikkea 4-6 hengelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän