Yksi tuntemani keskipituinen mies meni naimisiin ja perusti perheen pitkän naisen kanssa
Näin siinä kävi: Mies siis n. 180 cm pitkä, eli suhteellisen keskipituinen mies. Hänen naisensa ehkä pari senttiä miestään pidempi. Heille syntyi kaksi tytärtä. Tyttäret nykyään jo aikuisia ja molempia vanhempia pidempiä, varmaan jotain 185-senttisiä!
Mitä siis opimme? Sen, että keskipitkän miehen ei pidä mennä perustamaan perhettä pitkän naisen kanssa, koska silloin tyttäristäkin voi tulla niin pitkiä, että mies on lyhin perheessään.
Parempi siis on, että vain pitkien naisten kanssa on yhdessä vain pitkät miehet.
Kommentit (9)
Olisiko sellainen mies joka ei mieti "mitä mieltä" - tyyppisiä av-"ongelmia"? Jos on, saattaa hyvin menestyäkin elämässään, jopa monella osa-alueella...
No onneksi isällä on perheen isoin perse.
No voi kamala. Mun miehellä on isommat tissit kuin mulla.
LOL. Oisko tämä yks illan parhaista trolleista?
Mut onks tää se kilttimies, hopeapallo vai se kalju lyhyt äijä? Mitä arvelette?
Mä nyt tainnut ymmärtää, jotain. Minua ei miehenä haittaisi, jos kumppnini (naiseni) olisi minua pidempi pari senttiä tai vaikka enemmän. En ymmärrä miksi munua myöskään haittaisi se, minkä mittaisia lapseni olsivat. - Pituus ei aina määräydy yksiselitteisesti. - Jonkunkerran on toki harmittanut, että olen itse mm. omaa isääni lyhempi ja siinä missä hänellä on tuuheat hiukset (kuten äidilläni ja kaikilla sisaruksillani), niin kaljuuntuminenkin näyttää omalta kohdalta vääjäämättömältä. Mutta mitä sitten?
On asioita, joille voin tai ainakin uskon voivani tehdä itse jotain ja sitten on niitä, joille en voi tai voin kovin huonosti. Haasteeni on yrittää erottaa nämä kaksi toisistaan. Sillä ellen jotain asiaa voi muuttaa niin minun ei auta kuin yrittää elää sen kanssa. Aina toisinaan sanoisin, että olen onnitunut, niin ettei minulla ole mitään tarvetta ripotella nyt tuhkaa päälleni. Olen toki aika monta kertaa onnistunut myös sellaisissa, mitä joku toine olisi saattanut ehkä pitää mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
LOL. Oisko tämä yks illan parhaista trolleista?
Mut onks tää se kilttimies, hopeapallo vai se kalju lyhyt äijä? Mitä arvelette?
Et sä ihan oikeasti kuvittele, että naisvaltaisen palstan trollit, jotka esittävät miehet aina huonossa valossa, ovat miehiä?
Olipa kerran 180 cm pitkä mies, joka meni naimisiin 158 cm pitkän naisen kanssa. He perustivat perheen, ja saivat kaksi poikaa. Pojat olivat 167 ja 168 cm pitkiä. Mitä tarinasta opimme?
Voihan näitä pohtia, mutta kannattaako? Yllätyksiä voi tulla suuntaan jos toiseenkin. Ja itse asiassa 180 cm pitkän miehen ja 182 cm pitkän naisen tyttären laskennallinen odotuspituus on 174,5 cm. Yhtä todennäköistä on siis, että noiden kahden tyttäristä olisi tullut 164 cm pitkiä kuin 185 cm pitkiä.
???? Öö?
Täysi provohan tää on, mutta vastaan silti kysymällä mitä vikaa on naisten 185cm pitudeessa? Tai siinä että isä on tyttäriä lyhyempi?