Ootteko katsoneet Aallonmurtaja-sarjaa Cmorelta?
Luulin että on ihan surkea, mutta ei olekaan. Hyvin on tekijät ruotsalaiset ja tanskalaiset sarjat katsoneet. Ihan älyttömän paljon parempi ainakin kuin se Joensuuhun sijoittuva sarja missä Ville Virtanen näyttelee. Tämä on siis hyvin kirjoitettu, se toinen on ihan sekava. Tässä on lisäksi hyviä "tyyppejä" paljon.
Kommentit (10)
Olen katsonut. On ihan hyvä sarja. Hassua, kun Kotikadun kilttipoika on niin pahanpojan roolissa. vaikka tietysti osoittaa vain hyvää näyttelijäkykyä.
Sanna-Kaisa Palo tekee loistavaa roolia KRP:n komisariona.
Olen katsonut koko sarjan. Alku oli hyvä ja lupaava, mutta jotenkin alkoi lässähtää loppua kohden. Hahmot jäi mielestäni tosi löyhiksi. Esim. päätyyppien bisnes tuntui tosi pieneltä pikku narkkien touhulta, vaikka olivat muka isojakin tekijöitä. Eikä sitä niiden toimintaa avattu oikein yhtään.
Kai tosta tulee toka kausi kun jäi sellaiseen kohtaan.
Ihan ok sarja suomalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut koko sarjan. Alku oli hyvä ja lupaava, mutta jotenkin alkoi lässähtää loppua kohden. Hahmot jäi mielestäni tosi löyhiksi. Esim. päätyyppien bisnes tuntui tosi pieneltä pikku narkkien touhulta, vaikka olivat muka isojakin tekijöitä. Eikä sitä niiden toimintaa avattu oikein yhtään.
Kai tosta tulee toka kausi kun jäi sellaiseen kohtaan.
Ihan ok sarja suomalaiseksi.
Joo, kieltämättä ensimmäiset 4-5 jaksoa sarja oli tosi lupaava, mutta sitten on vähän vaisumpaa. Hyviä näyttelijöitä paljon kyllä mukana, toivottavasti saavat parannettua jatkossa. Käsikirjoituksestahan koko homma on kiinni. Terv. ap
Positiivista ettei ole niitä typeriä ilmakuvauksia tässä sarjassa juuri lainkaan. Niin kuin Sorjosessa oli vähän väliä. Joilla ei ollut tarinan kannalta mitään merkitystä.
Ihan kusihousujen sarja, helvetin epäuskottavaa kuraa..
Todella hyvä on ollut myös 4. kauden alku. Jo mainittu Sanna-Kaisa Palo tekee edelleen hyvää roolityötä ja Maria Ylipää loistava myös. Malttamattomana odottelen uusia jaksoja katsottavaksi.
Aivan loistava sarja yksi lempisarjoista ja harvoin jään koukkuun kotimaisiin. Tume ( saartamo) on vaan liikaa pääroolissa eikä sovi näytteleen kovistelija pikkupomoa. Siihen olis voitu ottaa joku toinen rooliin
Ei kukaan ole katsonut? Yllättävän hyvä sarja suomalaiseksi.