Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisitte selville miehenne rakastajan niin etteivät he tiedä sitä, kävisitkö esim. hänen työpaikallaan lasten kanssa "salaa" näytillä

Vierailija
08.12.2017 |

tai leikkipuistossa/lenkkipolulla hänen kotinsa vieressä niin että voisi nähdä teidät?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
2/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Kaikenlaisten pelien pelaaminen ihmissuhteissa on vähä-älyisten touhua. Ja vielä lapset siihen mukaan. :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 

Jos oisit jonkun ukkomiehen "rakastaja" niin vaikuttaisiko mitenkään jos näkisit vaimonsa ja lapsensa yllättäen jossakin tuollaisessa tilanteessa? (Et siis tietäisi että vaimo TIETÄÄ kuka olet.)

Vierailija
4/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa nololta luuserilta. Jos minun mies kävisi vieraissa niin ei kun ukko kierrätykseen saman tien. En todella vaivautuisi pelaamaan mitään pelejä tai keskustelemaan sen enempää. Varsinkaan lapsia en missään tapauksessa sekoittaisi asiaan.

Vierailija
5/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jos tietäisin nimen ja osoitteen kutsuisin ihan kotona käymään. Mä en nyt oikein hahmota tässä ongelmaa.

Vierailija
6/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltämättä tehnyt niin, että jos olen epäillyt mieheni olevan kiinnostunut jostain toisesta, olen mennyt "näytille". Tosin ilman lapsia, esim.juhlissa ja mahdollisimman hyvännäköisenä. Pidän itsekin tätä aika lapsellisena, mutta myönnetään nyt.  

Vierailija
7/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt kuvat lapsista ja puolisosta, ei vaikuta mihinkään.

Vierailija
8/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käsitä ongelmaa.

A Jos sulle on ok, että miehellä on rakastajatar, niin kai hänet voi kutsua ihan kyläänkin.

B Jos et halua, että mies pettää, niin joko jätät miehen tai sitten kutsut rakastajattaren kylään keskustelemaan asioita keittiönpöydän ääressä kolmisteen. Henk koht jättäisin ilman tutustumisia. Voisin kyllä soittaa tai mennä tapaamaan juttelemaan asiallisesti ja kysellä tarkempia tietoja suhteesta, jos mies kiistää, mutta toisaalta en ehkä sittenkään. Silloinhan mies olisi paitsi pettäjä myös valehtelija, enkä voisi luottaa enää milliäkään ja jättäisin.

C Jos olisi ok, että miehellä on rakastajatar ja haluaisin itsekin rakastajan, niin olisin kuin en tietäisikään ja etsisin kakkosmiehen itselleni hyvällä omallatunnolla

Vierailija
9/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä vaikka mennä, mutta mitä mä siitä hyötyisin? Tai lapset? Tai se miehen panokaveri? Eihän se edes tiedä, miltä me näytämme. 

Vierailija
10/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa ihan hirveästi ajatus, että rakastajani vaimo lapsineen pelmahtaisi ”muina miehinä” työpaikalleni suljettuun tutkimuslaboratorioon käyskentelemään :-D

Vierailija
11/11 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on homosuhde? Onneksi olkoon. :) Tosin en ihmettele, jos olet tuollaisella ajatuksenjuoksulla varustettu.