Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kerrotteko naisille että olette ihastunut/rakastunut häneen?

Vierailija
07.12.2017 |

Tuossa ykspäivä miespuolinen ystävä kertoi, että oli joskus 10v sitten ihastunut minuun.
Kiitos kun kerroit näin monen vuoden jälkeen 😄.
Pitäisikö ihastumiset ja rakastumiset jotenkin huomata ilman että tyyppi puhuu mitään??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen miehenä kertonut aina kun se on ollut ajankohtaista. Oman kokemukseni mukaan nimenomaan naiset harrastavat tuota että mutkien kautta tuovat ilmi että olivat silloin vuonna kivi ja miekka palavasti ihastuneet, mutta kun mies ei osannut lukea ajatuksia =(

Vierailija
2/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihastumiset omana tietonani, ettei nainen ole ihan että #metoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Olen turtunut ja pettynyt liian monta kertaa. Nykyään koen yrittämisen lähestyä naista ahdisteluna. Kuolen yksin.

Vierailija
4/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran nuorena oon tehnyt sen virheen, että oon mennyt naiselle tunnustamaan ihastukseni. Muutamasta kerrasta oppi, että parempi pitää omana tietona.

Vierailija
5/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, koska todennäköisesti vastapuoli ei ole kiinnostunut.

M35

Vierailija
6/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi todella ujo mies. Olen ainakin kahdelle kertonut miten ovat mukavuudellaan jääneet mieleen, mutta ei siihen ole juuri mitään vastausta saanut, joten olettanut että heitä ei kiinnosta ja jättänyt asian sikseen. Jos jompikumpi pyytäisi lähtemään johonkin, niin lähtisin ehdottomasti. Liian ujo kysyäkseni itse, mutta tietävätpähän he mitä heistä ajattelen.

Vierailija
7/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ykspäivä miespuolinen ystävä kertoi, että oli joskus 10v sitten ihastunut minuun.

Pitäisikö ihastumiset ja rakastumiset jotenkin huomata ilman että tyyppi puhuu mitään??

Jos tuollaista vielä 10 vuoden jälkeenkin sanoo, niin olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, hän varmasti miettii sinua paljon useamminkin, vihdoin rohkaistunut vain sanomaan sen, ja tuskin tulee enää siitä sanomaan jos et itse tule millään tavalla vastaan.

Vierailija
8/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän ihastumiset omana tietonani, ettei nainen ole ihan että #metoo.

Sama täällä. Parisuhde olisi kiva, mutta mulla on elämässä niin paljon menetettävää mm. duunipaikka, joten parempi pitää mölyt mahassa

Vierailija
9/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Pelkään, että nauravat.

Vierailija
10/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastusten tunnustaminen on betavässykkätouhua. Alfamies pyytää treffeille, flirttailee jne.

Vierailija
11/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tunnustuksella voi olla myös raadolliset tarkoitukset,kannattaisi naisena muistaa.

Vierailija
12/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meis kertoo ihastumisestaan, nainen menettää mielenkiintonsa miestä kohtaan. Joten ei ole mitään järkeä edes kertoa. 

Vierailija
13/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron. Se on tosin hyvin harvinaista minun tapauksessani. Mutta kerron kyllä, kun niin tapahtuu.

Vierailija
14/15 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaista vielä 10 vuoden jälkeenkin sanoo, niin olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen, hän varmasti miettii sinua paljon useamminkin, vihdoin rohkaistunut vain sanomaan sen, ja tuskin tulee enää siitä sanomaan jos et itse tule millään tavalla vastaan.[/quote

Ihan vasta tavattiin taas,ei olla nähty 10 vuoteen. Tykkäsin aina tyypistä, mutten ajatellut "sillälailla", pitänee ruveta ajattelemaan, meillä oli hauskaa kun samoissa porukoissa pyörittiin. 

Vierailija
15/15 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska #metoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä