Miten saisi miehen haluamaan enemmän seksiä?
Tuossahan tuo kysymys tuli jo otsikossa. Minä haluaisin miestäni useammin. Mitä suosittelette minulle? (: Olisi kiva kuulla myös miesten kommentteja.
Kommentit (52)
Nykyään moni mies ei enää halua oikeaa seksiä oikean naisen kanssa. Netti ja face kiinnostaa niitä enemmän, ehkä runkkaaminen myös.
Mun mies ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä!
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten halut hiipuu alkuhuuman jälkeen, se on nähty ja kuultu kavereilta monta kertaa. En tiedä miten miehen saa haluamaan uudelleen. Ehkä silleen, että hankkii itselleen huomiota muilta miehiltä, oma mies tulee mustikseksi, ja sen himot herää uudelleen kun se pelkää menettävänsä.
Voi olla. Vähän masentavaa. Onneksi meillä ei kuitenkan ole kokonaan seksi loppunut ja toivottavasti niin ei käykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden avioliiton kokemuksella, ei mitenkään. Palavat kirkkaasti ja lyhyen aikaa.
Kuinka pitkiä sun liitot ovat olleet ja missä vaiheessa halu väheni?
1. 8 vuotta ja 2. nyt 10 vuotta. Muutaman vuoden jälkeen, miesten nelikymppisten aikoihin (aviomies 1 oli reilusti vanhempi, 2 samanikäinen). Vaikea ikä. Toivottavasti helpottaa, mulle kyllä maistuu.
Okei. Meillä on parikymmentä vuotta vanha liitto. Mutta nelissäkymmenissä ollaan mekin, tai mies vähän yli.
No siinäpä se syy taitaa ollakin, 20 vuotta on pitkä aika.
Alan myös kallistua tähän syyhyn. Sekä kovaan työstressiin ja muihin huoliin myös. Ei mieskään tosiaan mikään kone ole. Itsekään en ihan nuori ole enää, mutta uskallan kyllä sanoa että olen ikäisekseni hyvässä kunnossa ja hyvännäköinen, hoikkakin tosiaan kun se nyt tuossa erikseen haluttiin ottaa esiin. En ole estoinen, tykkään antaa suuseksiä ja kokeilla eri asennoissa, jutella fantasioista jne. Joten kauhean pahasti en usko tekeväni asioita väärin, tai olevani ihan epäseksikäs. Meillä on myös aika paljon fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä, joten mies kyllä tykkää olla lähelläni.
Fiksuinta on varmaan nostaa kissa pöydälle ja jutella siitä missä "mättää". En milään haluaisin hyväksyä että seksielämä alkaa jo nyt hiipumaan!
Vierailija kirjoitti:
Miesten halut hiipuu alkuhuuman jälkeen, se on nähty ja kuultu kavereilta monta kertaa. En tiedä miten miehen saa haluamaan uudelleen. Ehkä silleen, että hankkii itselleen huomiota muilta miehiltä, oma mies tulee mustikseksi, ja sen himot herää uudelleen kun se pelkää menettävänsä.
Ei ole sukupuolesta kiinni. Jos se jostain on kiinni, niin yksilöstä.
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Mutta kirjoitin, että miesten halut hiipuu, koska siitä ei puhuta julkisesti niin paljon kuin että naisten halut hiipuu. Miesten halujen hiipuminen on tabu, mutta hyvin yleistä silti.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Mutta kirjoitin, että miesten halut hiipuu, koska siitä ei puhuta julkisesti niin paljon kuin että naisten halut hiipuu. Miesten halujen hiipuminen on tabu, mutta hyvin yleistä silti.
Varmasti näin. Mieshän on siemenlinko kuolemaansa asti. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se soijan syöttäminen miehelle. Ei sillä seiso enää. Marssitat kuntosalille tekemään maastavetoja. En tiedä parempaa luonnollista testobuusteria.
Mieheni päättää itse mitä syö. Ja urheilee tosi paljon ja on tosi hyväkuntoinen. Saliko se olisi just välttämättä oltava? Miksi juuri se? Mä lähtisi ihan siitä että harrastaa niitä lajeja joista tykkää, en minä häntä mihinkään "passita".
Ihan fiksuja ap vastailet. Meillä tilanne toisin päin eli minulla haluja, vaimolla ei.
Ikäkriisit voi painaa tai sitten vaan ikääntyminen.
Asiasta kannattaa aloittaa keskustelu, tehkää se ehdottomasti makkarin ulkopuolella ja yritä olla syyllistämättä ja lähestyä positiivisen kautta. Hyvä se on kuitenkin saada ulos, että a) haluaisit enemmän ja b) asia on sinulle tärkeä.
Seksuaaliterapeutti (neuvolan kautta kunnallinen) auttoi meillä kun asian puiminen tulehtui. Suosittelen itse jo ennen kuin keskusteluongelmia on. Tässä tietty sen terapeutin henkilö vaikuttaa aika paljon.
Tosta salista: maastaveto (oikeasti raskas, liki maksimia) ja muut koko kehon voimaliikkeet (ei mikään 20 punnerrusta, vaan max punnistykset) tutkitusti hiukan nostavat testosteroni tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetin huono ohje, joka tuottaa eripuraa ja pahaa mieltä.
Jos keksitte niin kertokaa ihmeessä.