Järkytyin ehdokas MERJA KYLLÖSEN JUHLA-ASUSTA niin, että
jouduin hakemaan nitrot kaapista. Tänään alan olla jo hirman rauhoittunut.Järkytyitkö sinä?
Kommentit (26)
En tiedä kun en ole nähnyt mutta järkytyin kyllä kovasti siitä että sinä järkytyit, pitänee hakea nitroresepti heti huomenna, siihen asti pitänee pärjätä kurkkutableteilla.
Oliko se karkea sinivalkoinen väkerrys?
Nojaa, sininen ois voinu olla tummempi mutta on noita nyt hirveempiäkin nähty
Ihan hirvittävä tuo Merjan juhlatyyli mun silmiini. 🙈
Mun mielestä ihan kiva. Tylsää olisi jos kaikilla olisi vaan ihan samalaisia asuja.
Japanin nousevan auringon lippu uusissa väreissä
Mun mielestä tuollaiset riipuskorvikset ei sovi näyttävän kaulakorun kanssa yhteen, se on yksinkertaisesti liikaa. Ison kaulakorun kanssa pitäisi olla hillityt korvikset tai päinvastoin, mutta ehkä tää on vain mun mielipide.
Mulle tulee mieleen joku Kalevala-emäntä.
Jos tuo sama kolttu olisi ollut 50-kiloisen yllä, ei täällä kukaan itkisi asiasta. Eli ainoa vaihtoehto plösölle on pukeutua yksiväriseen mustaan, tummanvihreään tai tummansiniseen?
Odotin, että useampi olisi sonnustautunut suomenlippuun juhlavuoden kunniaksi.
Juuri eilen katsoin, että mikä tuo Merja Kyllönen oikein on, että näyttää kyllä aivan nimeltään. Ja nyt käy ilmi, että hän on juuri se, jolla oli se hirvittävä asu linnassa. Ei voi olla totta. On siinä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo sama kolttu olisi ollut 50-kiloisen yllä, ei täällä kukaan itkisi asiasta. Eli ainoa vaihtoehto plösölle on pukeutua yksiväriseen mustaan, tummanvihreään tai tummansiniseen?
Ja pyh! Tuo asu on yksinkertaisesti ruma, mauton ja lähes koominen, ei liity kokoon mitenkään..
Tuolta akalta ei voi tyyliä odottaakaan, eli ihan itsensä näköiseen pukuun pukeutui. Onko tuo hiustyyli "kouvolalainen" juhlatyyli?
Aivan kamala, mutta sopi hänelle.