Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihminen joka pystyisi pitämään suklaata esillä pöydällä ja ottamaan esim. vain muutaman päivässä?

Vierailija
07.12.2017 |

Onnistuisiko?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Mikään vierasvara ei myöskään onnistu.

Pystyn olemaan ilman herkkuja, jos niitä ei ole kotona. Useinkaan en viitsi edes ostaa.

Mutta jos niitä on kotona, niitä ei hetken päästä enää ole.

Vierailija
2/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata voisin pitää pöydällä viikkokaupalla, mutta sipsikulho tyhjenisi kyllä aika nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei onnistuisi? Minulla on nytkin ollut suklaarasia pöydällä monta päivää ja sieltä on syöty vasta kolme konvehtia.

Vierailija
4/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikea sokerihiiri. Kaikki menee jos meille asti eksyy... onneksi mieheni ei pidä makeasta joten saan pitää kaiken itselläni :) viikonloppuisin tulee ostettua, jotta ei mene joka päivä herkutteluksi.

Vierailija
5/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Tuo tilanne on kotona jatkuvasti eli suklaata ja muutakin hyvää on esillä. Otan palan silloin toisen tällöin - joskus en moneen viikkoon yhtään. Pahimmillaan olen joutunut heittämään vanhentuneita roskiin. 

Vierailija
6/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Yleensä koitan vetää viikot suht puhtaalla ja terveellisellä ruokavaliolla, viikonloppuna sitten mätän senkin edestä.

Ja mulla on ollut kaikki mahdolliset syömishäiriöt vuorotellen teinistä asti, niin siksi en pidä ns. vaara-ruokia kaapeissa, eikä sokeri tee hyvää myöskään paniikkihäiriölle ja ahdistukselleni. Viikonlopultakin jos jotain jää niin jaan eteenpäin tai heitän roskiin ettei houkuttele pitkin viikkoa, koukutun turhan helposti. Tuntuuhan se turhalta rahan tuhlaamiselta, mutta jos pidän itseni terveellisempänä ja järkevämpänä näin niin se sallittakoon.

Vierailija
7/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei onnistu. Kaikki menee.

Vierailija
8/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Syön riittävästi ruokaa ja herkuttelen mielummin suolaisella, esim. itse tehdyllä pizzalla. Syön kaksi reilun kokoista lämmintä ateriaa päivässä, ei sen päälle tee mieli syödä mitään muuta.

Vierailija
9/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Olin sokerihiiri mutta muutaman viikon täyslakko vei himot. Nyt riitää pala tai kaksi suklaata päivässä, aiemmin olisi mennyt koko levy kerralla.

Vierailija
10/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihminen joka pystyy kävelemään karkkihyllyn ohi. Onnistuisko ap:lta?

Vierailija
11/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata voisin pitää pöydällä viikkokaupalla, mutta sipsikulho tyhjenisi kyllä aika nopeasti.

Sama. Nytkin ollut pussillinen suklaanamuja kulhossa yli viikon ja yhden olen syönyt.

Vierailija
12/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaamaton pakkaus saa olla vaikka niin kauan, että menee päiväysvanhaksi, ja on usein mennytkin. Mutta avattu rasia on jo vaikeampi tapaus, riippuu vähän tuotteesta. Joku Fazerin konvehtilajitelma ei houkuta, mutta Lindtin kyllä... Eli jos pöydällä on avattu pakkaus hyvää suklaata, niin vaikeaksi menee.

Vierailija
13/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei onnistu, mutta välillä tulee kausia, kun ei tee mieli oikein mitään. Veikkaan, että hormonitasot vaikuttavat (mulla on yksi krooninen sairaus, jonka lääkitysellä voi joskus olla vaikutusta ruokahaluun), toisaalta myös se, miten hyvin jaksaa syödä kunnollista ruokaa.

En siis todellakaan pidä sitä, että ei syö heti kaikkia suklaita, minään itsehillinnän tai mielenlujuuden merkkinä.

Vierailija
14/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pitämään herkkuja näkösällä enkä piilossa. Rajoitan siis herkuttelua jo kaupassa tekemällä fiksuja valintoja.

Vierailija
15/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei onnistu, mutta välillä tulee kausia, kun ei tee mieli oikein mitään. Veikkaan, että hormonitasot vaikuttavat (mulla on yksi krooninen sairaus, jonka lääkitysellä voi joskus olla vaikutusta ruokahaluun), toisaalta myös se, miten hyvin jaksaa syödä kunnollista ruokaa.

En siis todellakaan pidä sitä, että ei syö heti kaikkia suklaita, minään itsehillinnän tai mielenlujuuden merkkinä.

En minäkään, ei se ainakaan minulta vaadi minkäänlaista itsehillintää tai mielenlujuutta. Otan suklaata silloin kun mieli tekee.

t: se jonka konvehtirasiasta oli syöty kolme (tämän keskustelun innoittamana söin kaksi lisää)

Vierailija
16/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu.

Vierailija
17/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu. Suklaat, karkit, keksit ym. makea saa olla ihan rauhassa, mutta auta armias niiden sipsien kanssa.. Itsehillintä pettää täysin.

Vierailija
18/18 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin onnistuu helposti kun en ole tehnyt itselleni mitään "ruokarajotteita". Herkkuja aina kotona mutta päivässä tulee muutama suklaanpala syötyä.

Vuosia sitten kun aina oli päällä jokin erikoisruokavalio ja herkut oli ns. kiellettyjen listalla, vetäsin suklaalevyn aina kerralla kun sorruin sellasen ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä