Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kuumehoureisia mietteitä;) Kumpi on kuumempi Kimi Räikkönen vai prinssi Harry? Oliskohan Kimi saannut omaisuudellaan viekoteltua Meghanin jos olis pistäny peliin koko viehätysvoimansa?

Vierailija
07.12.2017 |

Siis ennenkun kun Meghan tapas Harryn.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin sanon että toivottavasti sulla on oikeasti korkea kuume jutut sitä luokkaa😉

Kuumempi = Kimi ja olis saanut.

Parane pian!

Vierailija
2/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kyllä vaikuttaa ihmiseltä joka arvostaa sivistyneisyyttä, arvokkuutta ja perinteitä. En usko että olisi Kimille lämmennyt noin ylipäätään, ja tottakai prinssit nyt on aina ihan omassa luokassaan, eli varmaan aina ensisijainen valinta jos mahdollisuus ilmaantuu. Eli Kimillä tuskin tsäänssejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan kyllä vaikuttaa ihmiseltä joka arvostaa sivistyneisyyttä, arvokkuutta ja perinteitä. En usko että olisi Kimille lämmennyt noin ylipäätään, ja tottakai prinssit nyt on aina ihan omassa luokassaan, eli varmaan aina ensisijainen valinta jos mahdollisuus ilmaantuu. Eli Kimillä tuskin tsäänssejä.

Harry ei ole sen sivistyneempi kun Kimi. Samanlaista känni alaston sekoilua. Plus että Kimin kanssa olis ollut rahaa käyttää ihan kun kuninkaallisella mutta ei kansaa tai lehdistöä kyttäämässä ja arvostelemassa. Varikolla käynyt pyörähtämässä kun huomionkipeys iskee mutta ei mitään velvollisuutta edustaa silloin kun ei huvita. Ehdottomasti minä ainakin mielummin hyppäisin Mintun kun Meghanin korkkareihin.

Vierailija
4/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen epäkuumia miehiä molemmat ja tuntuvat edelleenkin lähinnä pojanklopeilta. Ei sytytä kumpikaan heistä mua lainkaan. Tosin olenkin lähes lepakko. :)

Vierailija
5/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen epäkuumia miehiä molemmat ja tuntuvat edelleenkin lähinnä pojanklopeilta. Ei sytytä kumpikaan heistä mua lainkaan. Tosin olenkin lähes lepakko. :)

Ei kai tässä sinusta puhuttu mitään? Vai oletko siis Meghan? Pura nyt hyvä nainen se kihlaus jos tolta tuntuu!

Vierailija
6/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kuolisi tylsyyteen jäämiehen kanssa.

Vierailija
7/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kimi olisi halunnut viekoitella Meghanin?

Vierailija
8/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajay_ kirjoitti:

Miks ei?

Vierailija
9/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajay_ kirjoitti:

Mieshän se Kimikin on! Siksi.

Vierailija
10/10 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ei ole kuninkaallinen, eikä olis päässyt prinsessaunelmaansa toteuttamaan hänen  kanssaan.