Oliko Robinin rooli Tuntemattomassa turha?
Koitteko roolin turhana mainoscameona vai oliko sillä hyvällä tavalla merkitystä että koko kansan tuntema nuorisoidoli otettiin mukaan?
Kommentit (20)
Mulle aika neutraali asia. Varmasti nuoria on haluttu kosiskella katsomoihin, ja osaa ärsyttää, että on ehkä siksi mukana. Rooli kyllä oli aika lyhyt eikä Robin aivan onnetonkaan ollut.
Ärsyttää lähinnä Louhimiehen tapa palkata laulajia ja muita julkisuudesta tunnettuja kuin oikeita, valmistuneita näyttelijöitä, joiden työllisyystilanne on surkea ja joiden roolisuoritukset olisivat parempia - koulutuksen ansioista.
Ei se varmaan ihan turha ole, kun Linna sen kerran on kirjoittanut kirjaan.
Häääh? Onko Robin siinä leffassa? Oon käyny kattomassa sen kaksi kertaa enkä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lähinnä Louhimiehen tapa palkata laulajia ja muita julkisuudesta tunnettuja kuin oikeita, valmistuneita näyttelijöitä, joiden työllisyystilanne on surkea ja joiden roolisuoritukset olisivat parempia - koulutuksen ansioista.
Jos puhutaan vanhemmista roolihahmoista, mutta Robinin nuorukaisen lyhyeen rooliin tuskin kaivattiin tutkinnon suorittanutta näyttelijää. Yli-ikäisiä näyttelijöitä hahmoille oli jo riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Häääh? Onko Robin siinä leffassa? Oon käyny kattomassa sen kaksi kertaa enkä huomannut.
Se kuoli niin nopeasti ryssän tarkka-ampujan luotiin, että jäi helposti huomaamatta. Varsinkin kun hällä oli sotilasvermeet päällä eikä normi esiintymisasu.
En oikein ymmärrä, mille kohderyhmälle Robin on elokuvassa suunnattu. Olen kuullut, että joissain näytöksissä teinit ovat nauraneet/hurranneet, kun Robinin roolihahmo kuolee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuoli niin nopeasti ryssän tarkka-ampujan luotiin, että jäi helposti huomaamatta. Varsinkin kun hällä oli sotilasvermeet päällä eikä normi esiintymisasu.
Ei tullut huomioitua oliko hänellä tavan mukaisesti eripari kengät. Toisessa jalassa kumisaapas ja toisessa pitkävartinen nahkasaapikas?
Oli. Täysin turha ja Robin on heikko näyttelijä (ja myös laulaja), mutta hyvä lavaesiintyjä. Vähän kun Tuisku, paska laulaja, mutta homot/lepakothan on monesti ylinäytteleviä extroverttejä ja siis joidenkin mielestä hyviä esiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, mille kohderyhmälle Robin on elokuvassa suunnattu. Olen kuullut, että joissain näytöksissä teinit ovat nauraneet/hurranneet, kun Robinin roolihahmo kuolee...
No yllätys yllätys, Robin on pidetty ja taasen ei niin pidetty toisten teinien keskuudessa. Juuri tuollaisellehan ne tirskuu.
ei yksi kerta tee kirjoitti:
Oli. Täysin turha ja Robin on heikko näyttelijä (ja myös laulaja), mutta hyvä lavaesiintyjä. Vähän kun Tuisku, paska laulaja, mutta homot/lepakothan on monesti ylinäytteleviä extroverttejä ja siis joidenkin mielestä hyviä esiintyjiä.
Laulamisen analysoimisen voisit jättää muille, kun et edes huomaa, että toinen laulaa ja toinen vain twerkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yllätys yllätys, Robin on pidetty ja taasen ei niin pidetty toisten teinien keskuudessa. Juuri tuollaisellehan ne tirskuu.
Teinipojat (eikä kaikki tytötkään) ei suurimmaksi osaksi oo koskaan mitään Robinin faneja olleetkaan, ja varmasti osa vähän kateellisia niin naurattaahan se (vajaimpia ainakin), kun saa surmansa edes valkokankaalla.
Robinille oli kuulemma tarjottu alkuun isompaakin roolia, mutta aikataulut ei venyneet tähän. Mikähän rooli se ois ollut? Ehkä hyvä kuitenkin, että ei isompaa roolia ollut. Jossain haastiksessa sanoi itsekin lisäkoulutuksen olevan tarpeen, jos isompaa roolia näyttelis.
Varmasti Robinin tilalla ois voinut olla vaikka kuinka moni muu, mutta ei Robin nyt haitannutkaan elokuvakokemusta.
Robinin ois pitänyt näytellä Rokkaa
No tällä hetkellä suosittelen, että Robin keskittyy jatkossakin ennemmin musiikkiin.
Se on muuten Jasper Pääkkönen, jota saamme syyttää/kiittää Robinin osallisuudesta.
"Elokuvassa on pienessä traagisessa roolissa sotamies Hauhio. Kuulin, että Jasper Pääkkönen oli kahvipöytäkeskustelussa kehottanut Louhimiestä ottamaan rooliin Robinin (Packalen), koska nuoret katsojat pystyisivät samaistumaan häneen, kertoi Hirviniemi."
ei yksi kerta tee kirjoitti:
Robin ei kuitenkaan ole homo
Eheiii, eheiii, pojat pojat. Ei niitä hittibiisejä näin sävelletä. Soitetaas kuule Maki Kolehmaiselle niin että viuhahtaa.