Nainen suuttui taas omituisesti, miksi naisia on niin vaikea ymmärtää?
Kolhin vahingossa yhtä naisystävän tavaraa. Tavara ei siis hajonnut, vaan siihen tuli pieni ulkoinen kolhu. Pyysin anteeksi tapahtunutta ja tarjouduin joko korjauttamaan sen tai ostamaan kokonaan uuden tilalle. Minun vikanihan tuo oli.
Nainen suuttui ehdotuksestani vain enemmän ja veti pitkän kiukkuisen saarnan siitä miten minä luulen että kaiken voi korvata rahalla.
Öö okei? Minut on kasvatettu niin että jos jotain vahingossa hajotan niin tietenkin korvaan sen. Joskus on vaan hankala ymmärtää.
Kommentit (28)
Ootko varma, että samanlaisia seinakelloja on ylipäänsä vielä ostettavissa, tai että sulla on varaa ostaa uusi ja kuka korvaa uuden etsimiseen kuluvan ajan ja vaivannäön?
Jos naista ärsytti se miten huolimattomasti kohtelit tämän tavaroita. Oletettavasti samanlaista kelloa ei voi ostaa mistään?
Ehkä kello on arvokas, tai sellaista ei ole enää myynnissä missään? Käykö sinulle usein tällaisia vahinkoja, jotka lupaat korvata? Oletko muistanut todella korvata naisen haluamalla tavalla edelliset aiheuttamasi vahingot, vai onko se jäänyt lupauksen asteelle pitkäksi aikaa?
Hullu akka! Laita ulkoruokintaan.
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kello on arvokas, tai sellaista ei ole enää myynnissä missään? Käykö sinulle usein tällaisia vahinkoja, jotka lupaat korvata? Oletko muistanut todella korvata naisen haluamalla tavalla edelliset aiheuttamasi vahingot, vai onko se jäänyt lupauksen asteelle pitkäksi aikaa?
Googlailin että samanlainen maksaa noin 200 euroa, ja uskon että kunnostaminen korkeintaan satasen. Hankin tietysti mieluusti uuden tarvittaessa.
Kerran aikaisemmin kävi jotain vastaavaa pitkä aika sitten, ja tuolloin nainen ei halunnut korvausta tapahtuneesta vaikka kuinka tarjouduin maksamaan.
Voi olla, että naisen mielestä kohtelen hänen arvoesineitään "huolimattomasti" kun vielä painotti miten vihainen minä olisin jos hän olisi murjonut jonkun tavarani. Tai että anteeksipyyntöni oli tahattomasti sellainen välinpitämätön olankohautus että noh ostan uuden. Jaa-a.
Ap
Älä ap sure. Naiset nyt suuttuvat milloin mistäkin ilman mitään logiikkaa.
Ollaan siis muuttamassa. Otin tauluja yms muuta seinästä ja kelloon tuli kolhu.
Ap