Miltä tuntuu olla köyhä ja katsoa kun herrat lounastaa linnassa?
Siellä syödään savulohta, karitsaa, potkaa ja marmelatia makean nälkään. Sulla siellä puuro kattila porisee.
Miltä tuntuu?
Kommentit (37)
Kivahan näitä juhlia aina on katsella.
Miltäs itsestäsi tuntuu, KÖYHÄ!!!!????
Musta on kivaa olla kotosalla, syödä riisipuuroa ja juoda teetä. Katson juhlia hyvillä mielin ja niiden jälkeen voin mennä omaan petiin turvassa nukkumaan. Ei huono tilanne.
Tuntuu mukavalta, että ihmiset jotka ovat saavuttaneet elämässään jotakin, saavat juhlia linnassa. :)
En ole kade. Pukujakin on mukava katsella.
t. pienituloinen
Vierailija kirjoitti:
Miltäs itsestäsi tuntuu, KÖYHÄ!!!!????
No kissa vieköön kyllä sulla silmät on...
Tää köyhä opiskelija löysäsi vähän budjettia tänään ja söi itsekin juhla-aterian. Ei tarvi kateellisena katsoa ;)
Olen köyhä suomalaisella mittapuulla, mutta en katkera tai pahantahtoinen. Risotto maistuu iltaruuaksi ihan hyvältä.
Miltä tuntuu olla nobody ja katsoa kun herrat lounastaa ja juhlii linnassa ja itse ei ole saanut kutsua paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu mukavalta, että ihmiset jotka ovat saavuttaneet elämässään jotakin, saavat juhlia linnassa. :)
En ole kade. Pukujakin on mukava katsella.
t. pienituloinen
No ei tässä kukaan ole kateellinen vaan on nälkä! Kun edes sormet sais kastaa tuolla lihaliemessä ja sitten nuolla ne.
Kiva katsoa kun linnan juhlissa vaihtuu ihonväri joka vuosi hieman enemmän. pitääkö noiden änkeä juhliin, saivat jo oleskelupaikan
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsoa kun linnan juhlissa vaihtuu ihonväri joka vuosi hieman enemmän. pitääkö noiden änkeä juhliin, saivat jo oleskelupaikan
Mitä?! Onko sinne jo otettu kiintiöjuhlijoita?
En ole kateellinen. Kauniita kukka-asetelmia ja upeita leivonnaisia ovat ammattilaiset loihtineet!
Ruoka ei ole nykymaailmassa enää ongelma köyhälle Suomessa. Ei tunnu missään.
En katso juhlia, sielläpähän rauhassa juhlivat.
Se vaan potuttaa, kun yhteiskunnan varoja riittää rajattomasti tuhlattavaksi eliitin juhlintaan, mutta esim. Hurstia ja hänen ”asiakkaitaan” ei viitsitä muistaa.
Teen 20-40 tuntia hanttihommia viikossa. Välillä siis on aika köyhä meno. Nyt taas on pari kuukautta herunut ihan hyvin työtunteja, mutta kaipa tässä voisi vielä pienituloiseksi identifioitua. Mainitusta työstä johtuen ei oikeasti tunnu kyseiset eliitin bileet miltään, koska olen töissä enkä tässä ohessa telkkaria tuijottele. :) Ehkäpä ensi vuonna on taas vapaata ja ehtisi paheksua...
Epäilen, että moni muukin, joka muuten välittäisi asiasta, on tulotasoaan paikkailemassa pyhälisillä.
Useat vieraat ovat ansainneet tulla kutsutuksi, osa ei!
Ihmetyttää miten joka vuosi enemmistö juhlijoista on veronmaksajien sijaan veroelättejä. Edes näin juhlavuonna olisi luullut että juhliin olisi kutsuttu niitä jotka veroillaan tätä yhteiskuntaa pyörittävät, mutta ei. Enkä puhu itsestäni, olen pienituloinen eläkeläinen.
Lounastaa?