Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kyseli isänmaallisten perään.

Vierailija
06.12.2017 |

Minäkin olen isänmaallinen. En ole käynyt armeijaa, koska olen nainen, mutta töitä olen tehnyt, verot maksanut, kuusi lasta synnyttänyt ja kasvattanut ja ostan vain suomalaista tavaraa ja ruokaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen isänmaallinen. En ole käynyt armeijaa, koska olen nainen, mutta töitä olen tehnyt, verot maksanut, kuusi lasta synnyttänyt ja kasvattanut ja ostan vain suomalaista tavaraa ja ruokaa.

Hieno homma! 

Vierailija
2/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri se on Isänmaallinen on normaali kansalainen joka on vastuun ja velvollisuuden tuntoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isänmaallinen vasemmistolainen. Itseäni ärsyttää, kun kaikki asiat nykyään valjastetaan johonkin toiseen käyttöön. Moni joka ns.kävelee isänmaan puolesta, oikeasti sisimmässään kuitenkin kävelee jotain vastaan. Vasemmistoterroristit taas käyttävät aatetta päästääkseen meuhkaamaan. Sama oikeistoterroristeissä ja islamistiterroristeissä. Aate valjastetaan oman väkivaltaisen luonteen tekosyyksi käydä joidenkin kimppuun. 

Olkaa ylpeästi asioiden puolesta. Kunnioittakaa, älkääkä halveksiko.

Vierailija
4/4 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isänmaallinen vasemmistolainen. Itseäni ärsyttää, kun kaikki asiat nykyään valjastetaan johonkin toiseen käyttöön. Moni joka ns.kävelee isänmaan puolesta, oikeasti sisimmässään kuitenkin kävelee jotain vastaan. Vasemmistoterroristit taas käyttävät aatetta päästääkseen meuhkaamaan. Sama oikeistoterroristeissä ja islamistiterroristeissä. Aate valjastetaan oman väkivaltaisen luonteen tekosyyksi käydä joidenkin kimppuun. 

Olkaa ylpeästi asioiden puolesta. Kunnioittakaa, älkääkä halveksiko.

Aamen.

Hyvää Itsenäisyyspäivää sullekin!

T. Toinen, jonka sydän myös sykkii vasemmalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi