Mikä näistä kauneustuotteista on juuri sinulle tärkein?
Mikäpä mikä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärit ja meikit, molemmat välttämättömiä
Tuskinpa jos ei ilman niitä henki lähe.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit vastauksista "olen mies" -vaihtoehdon.
Miksi tätä miinustellaan? Onko mielestäsi järkevää, että miesten vastaukset vääristävät tulosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä miinustellaan? Onko mielestäsi järkevää, että miesten vastaukset vääristävät tulosta?
Kysymys on NAISILLE.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan välttämättä miehille ole.
Käytän kyllä kaikkia noista (olenkin alle parikymppinen ja kyllä noitakin voi käyttää näyttämättä katuhuoralta)
Mutta meikit kai ne kaikkein tärkeimmät. Hiuksia en oo värjänny raskausaikana ja pidennykset ei sen takia ihan mätsää hiuksiin enään. Itseruskettavaakin vähän kuluu talvella kun taas meikkiä on kiva laittaa vuoden ympäri (:
Hiusvärit ja meikit, kumpaakin on ”pakko” (omasta mielestä) käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Meikki on ainut mitä noista käytän.
Sama, eikä niitäkään ole paljon: bb-voide, puuteri, 1 huulipuna, 1 luomiväri, ripsiväri :)
Vierailija kirjoitti:
Unohditko ihonhoidon? Se on kaikkein tärkein.
Nimen omaan! Itselleni tärkeimmät ovat ihon puhdistus- ja hoitotuotteet. Sen lisäksi tietysti shampoo ja hiusten hoito öljy.
Ilman meikkiä ollut aina. En edes osaa meikata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on NAISILLE.
missään ei niin mainita
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä luolasta sut on päästetty vapauteen, mutta nykypäivänä miehetkin käyttävät kosmetiikkaa. Voit valita kohdan "en käytä mitään näistä" ja tuntea edelleenkin olevasi "tosimies". :)
Ap
Hiusvärit. Ilman blondausaineita olis ne rumat maantienharmaat hiukset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä luolasta sut on päästetty vapauteen, mutta nykypäivänä miehetkin käyttävät kosmetiikkaa. Voit valita kohdan "en käytä mitään näistä" ja tuntea edelleenkin olevasi "tosimies". :)
Ap
Joo, mutta mitään näistä tuotteista käymättömät naiset hautautuvat miesten sekaan. Siten kyselystäsi katoaa informaatiota.