Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi vetoaa miehiin oikeasti enemmän: Itsevarma vai epävarma nainen?

Vierailija
06.12.2017 |

Aina väitetään,. että miehet tykkää itsevarmoista, mutta toisaalta tuntuu että moni mies alkaa nähdä itsevarman naisen uhkana omalle miehisyydelleen ja tosipaikan tullen siis meneekin pupu pöksyyn kun nainen ei tarvitsekaan juuri vahvistusta itsetunnolleen miehen avulla.

Kumpi vetoaa miehiin oikeasti enemmän: Itsevarma vai epävarma nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt keneenkin vetoaa. Ihan turha yrittää tehdä yleistäviä päätelmiä.

Vierailija
2/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh

Vierailija
4/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä noilla tarkoitetaan. "Räväkät" päsmärit on ällöttäviä. Ihmispelkoiset hiirulaiset ei kiinnosta nekään. Tässä kuten monessa muussakin asiassa totuus löytyy jostain puolesta välistä.

Sellainen on viehättävää jos nainen ujostelee mutta siitä huolimatta rohkaisee itsensä ottamaan kontaktia posket jännityksestä punoittaen.

Vierailija
6/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on "hiukan" monimutkaisempi kuin mitä tämä kysely antaa ymmärtää.

Vierailija
7/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimalli!

Vierailija
8/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen aina hiljainen ja "nynny" mies niin en voisi kuvitellakaan olevani jonkun räväkän justiinan tossun alusena. Joten vastaavanlainen nainen sopisi minulle, ollaanpahan ainakin "tasoissa".

Vierailija
9/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni räväkkä amatsooni ei ole itsevarma.

Tulee mieleen lähiömamma joka kädet puuskassa, rööki suupielessä kailottaa omia junttimielipiteitään kaikille perusteluina että, "Se nyt vaan on niin." Hyökkää käytöksellään ennen kuin on edes tullut mitään tarvetta puolustatua.

Itsevarma on rauhallinen ja hiljainen nainen jolla ei ole tarvetta esiintyä päällepäsmärinä.

Vierailija
10/10 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan tuota vaihtoehtoa bonus. Olen itsevarma, mutta en korosta sitä ja osaan pyytää apua jos ja kun sitä tarvitsen. En myöskään päällepäsmäröi miestä. Jos vaikka mies tekee jotain remontti/piha/mikä tahansa askare ja näen, että joutuu pohtimaan ja lukemaan ohjeita, en mene päsmäröimään, vaikka homman osaisin.

Ongelmat alkoivat kun pääsin opiskelemaan miehen tutkintoa korkeamman tutkinnon. Mies kannusti hakemaan ja oli muka ylpeä, mutta tämän jälkeen on ryhtynyt vähättelemään osaamistani lähes kaikessa, sekä myös minua ihmisenä ylipäätään. Opintoja ennen ei mitään ongelmia ja opinnotkin aloitin aikuisiällä uudestaan (32v).

Eli, ainakin tämä mies haluaa naisen joka ei joka asiassa tarvitse apua, on itsevarma ja pärjäävä - kunhan ei paperilla paremmin kuin mies itse. Silloin yritetään saada toinen epävarmaksi itsestään, koska muuten epävarma mies kokee itsensä uhatuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi