Pidätkö itseäsi miehesi eksää kauniimpana?
Itse pidän ja epäilisin että monet muutkin ajattelevat itsestään näin? :D
Kommentit (11)
No en tiedä kauniimmasta mutta ainakin tyylikkäämpi olen. Tää ex oli sellainen hmm... räväkkä.
Kyllä.
Mutta toisaalta uskallan väittää, että minun tai eksiensä ulkonäkö ei ole ollut se ratkaiseva tekijä siihen, miksi mies on meidät rakastetuikseen valinnut.
Todellakin olen kauniimpi. Ihmettelen suuresti mitä mieheni on exässään joskus nähnyt. Olen muutenkin parempi joka asiassa.
Pidän itseäni paljon älykkäämpänä ja hauskempana, mutta en ole varma kauneudesta. Mulla on kauniimmat kasvot, hänellä kauniimpi kroppa.
Molemmilla on musta yhtä kiva tyyli.
Mun miehellä on tosi nättejä eksiä. Itse olen pottunokkainen pullukka, eli ei en todellakaan pidä itseäni kauniimpana :D
En. Miehen eksä on hyvännäköinen, ikäisekseen hyvin säilynyt ja hänen tyttärensä (jolla on samat piirteet) on todella kaunis, joten eiköhän se eksäkin nuorena ole ollut.
Joskus jopa olen ihmetellyt että mihin mies minussa ihastui, kun tyyliltään ollaan ihan eri maata. Minä en edes meikkaa tai muutenkaan ole kiinnostunut ulkonäöstä, miehen eksä taas on aina kovin huoliteltu.
Joo. Entä sitten?