Vaimon pettäminen
Keski-ikä lähenee. Naimisissa kuusi vuotta ja kaksi lasta. Seksi vaimon kanssa ollut kaikki vuodet mahtavaa, mutta ei enää koska vaimon sairastumisen ja leikkauksen jälkeen emme voi harrastaa enää yhdyntää. Suuseksiä antaa mutta ei poista pimpin kaipuuta.
Vierasta tekisi mieli ja itsellä markkina-arvoa sillä rintamalla ei puutu. Vaimolle ei kyseinen menettely käy. Rakastan vaimoani ja en missään tapauksessa haluaisi erota eläimellisten tarpeiden takia mutta en voi elää myöskään ilman sitä joten joutuisin pettämään sairasta vaimoani. Olen pettänyt aiemminkin satunnaisesti mutta vaimo ei tästä tiedä.
Mitä tekisitte minun asemassani? Onko tilanteessani väärin käydä nussimassa toisia salaa jos vaimo ei koskaan saisi tietää? Aamuseisokkini mielestä ei olisi.
Mistäs nykypäivänä varattu voisi pokata salaista seuraa? Nettiä ja tinderiä en jaksa ees kokeilla. Tinderissä vissiin haetaan seuraa omalla facebook nimel ja kuvil? Baariin yksin meneminen ei hirveesti houkuta ja en juo muutenkaan alkoholia.
Kaupoissa ja kuntosaleilla vieraat naiset luo katsekontakteja ja jälkimmäisessä on suorastaan yritetty pariin otteeseen iskeä.
En siis halua varsinaisesti mitään syvempää suhdetta vaan pelkkää erotiikkaa piristämään arkea.
Kommentit (7)
Seksi on ihmiselle yksi nautinnon antaja.
Naisena luvan antaminen on vaikeaa. Nainen haluaa pitää, mies jakaa.
Itse naisena annan mieheni mennä kunhan muistaa suojauksen, kertoa että lupa on mennä (naiset päästävät ajatuksensa helposti leijumaan ja haluamaan enemmän mitä olisi tarjolla jonloin heti alussa on luotu tarkat säännöt), ja kohteeksi ei ketään tuttavistamme.
Lisäksi että minulla samat oikeudet.
Puutarhassa ei saa puuhastella enempää kuin kotona (kotona siis seksiä oltava sillä muutenhan kyseessä vain kulissiliitto).
Naisena minua ei mieheni jutut kiihota mutta miestäni seikkailuni kiihottavat aivan mielettömästi ja kotiin tultua saankin aivan mieletöntä, kiihkeää ja eläimellistä seksiä :)
Auttasko jos hän kädellä touhuisi sinua?
Tai sit ostat teko pimpan jota käytätte yhdessä?
Älä ainakaan mene vieraisiin
Sinähän voisit vaikka ampua itsesi?
Eipä juuri heru sympatiaa pettäjälle.
älä petä, älä missään nimessä! satutat siinä itseäsi (huono omatunto saattaa vaivata pitkään, eikä ehkä koskaan jätä rauhaan) ja vaimoasi.
pitäiskö teidän puhua? ehkä erota? onko vaimosi sairaus sellainen, ettei hän ikinä enää voi olla yhdynnässä vai tapahtuuko paraneminen pikkuhiljaa etkä jaksa odottaa?