Mitä ajattelet minusta: minulla on vain uskovaisia ystäviä ja omat sukulaiset
Kommentit (25)
Olet ihannenainen. haluisin körttiläistyylillä ottaa pimeessä takaapäin.
Ajattelen että olet höppänä. Älä jaa rasistisesti ihmisiä uskovaisiin ja "niihin muihin". Minäkin olen uskovainen vaikkei sitä kukaan juuri tiedä.
Jos oot sinkku, niin tekstaa uskovalle 30+ miehelle:)
Vierailija kirjoitti:
Luoja, eikö ei-uskovat kelpaa?
Hihhuli hei - huolta nyt ei - tyhjäpää käy näin Jeesusta päin...
No mikäli missään tapauksessa et hyväksy ei-uskovaista kaveriksi, pidän sitä vähän omituisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinähän onkin hyvä alku, ei mitään yhteistä. Monelle uskovaiselle, se usko itsessään on iso juttu, joka määrittelee elämää aika paljon.
Aika itsekeskeistä meininkiä, kun sitä uskoaan (ja erinomaisuuttaan) pitää tulla tänne erikseen mainostamaan...
Vierailija kirjoitti:
Aika itsekeskeistä meininkiä, kun sitä uskoaan (ja erinomaisuuttaan) pitää tulla tänne erikseen mainostamaan...
Missä kohtaa ap. sanoi olevansa jotenkin erinomainen? Ihan hyvä kysymys. Itsekin olen uskossa salaa monilta, sydämessäni. Usko luo sellaiset omat arvonsa elämääni, joita haluan noudattaa ja mielelläni ystävystyisin uskossa olevien kanssa. Nyt on vain ei-uskovia kavereita siis.
Surullista. Mietipä, miltä tuo kuulostaa. Uskovainen. Eikö niin? Ei tarvitse varmaan sanoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa ap. sanoi olevansa jotenkin erinomainen? Ihan hyvä kysymys. Itsekin olen uskossa salaa monilta, sydämessäni. Usko luo sellaiset omat arvonsa elämääni, joita haluan noudattaa ja mielelläni ystävystyisin uskossa olevien kanssa. Nyt on vain ei-uskovia kavereita siis.
Tuo olla uskossa kuulostaa todella pahalta. Mietipä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kuvan moni antaa. Ei tarvitse ajatella itse, ei tarvitse opiskella ja niin edelleen. Voi käyttäytyä miten lapsellisesti hyvänsä. Se on surullista. Kun kuitenkin on olemassa myös fiksuja uskovaisia, jotka kärsivät näiden muiden typeryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinähän onkin hyvä alku, ei mitään yhteistä. Monelle uskovaiselle, se usko itsessään on iso juttu, joka määrittelee elämää aika paljon.
Saanko tekstata, vaikka oon 46...
Henkistä heikkoutta, kun ei voi itse ottaa minkäänlaista vastuuta omasta elämästään, vaan se pitää ulkoistaa jollekin kuvitteelliselle korkeimmalle voimalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kuvan moni antaa. Ei tarvitse ajatella itse, ei tarvitse opiskella ja niin edelleen. Voi käyttäytyä miten lapsellisesti hyvänsä. Se on surullista. Kun kuitenkin on olemassa myös fiksuja uskovaisia, jotka kärsivät näiden muiden typeryydestä.
Juu - näitä fiksuja on ihan ministeritasollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko tekstata, vaikka oon 46...
Textaa mulle, oon uskovainen N49:)
Sano mitä ajattelet?