Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma illallisvieraan kanssa

Vierailija
03.12.2017 |

Olen tutustunut erääseen omalla alallaan erittäin arvostettuun julkkikseen. Meitä yhdistää innostus samaan aihealueeseen, ja nautin keskusteluista tämän ihmisen kanssa. Keskustelemme englanniksi ja koen mukavana että saan treenata kielitaitoni aina tilaisuuden tullen. Hänen elämäntyönsä on todella tehnyt vaikutuksen ja arvostan häntä.

On kuitenkin yksi juttu.. Olen 30 vuotta nuorempi ja ihan nätti. Ko. ihminen ihastui minuun alussa ja jouduin sanomaan etten ole sillä tavalla hänestä kiinnostunut. Harmitti että kävi niin. Otin välimatkaa emmekä ole tavanneet nyt vuoteen. Mukavaa nähdä häntä, mutta hieman mietityttää miehen motiivit tavata minua. Olen tavallinen yh-äiti, en kovinkaan koulutettu. Minussa ei ole mitään erityistä. En ole säkenöivän älykäs. Haluan että hän tapaisi minua siksi että arvostaa minua ihmisenä, ei siksi että hän elättelee taka-ajatuksia.

Toivon todella että illallinen menee asiallisesti, enkä joudu kiusalliseen tilanteeseen. En tiedä miten reagoin jos joudunkin yllättäen halattavaksi tms. Olisiko parempi vain tavata julkisella paikalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on kiinnostunut susta ihmisenä. Oot vaan ns. helppo yh-nakki. Kukaan akateemisesti koulutettu alansa huippu ei alennu muuten tasoiseesi porukkaan. Sori mut totuus.

Vierailija
2/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti treffit julkiselle paikalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ongelma otetaan..

Vierailija
4/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei nyt taas ota selvää. Illallisvieras-nimitys antaa ymmärtää, että olet kutsunut jonkun omaan kotiisi syömään myöhään illalla. Eikö se ole aikamoinen riski, jos et kuitenkaan halua viestiä hänelle, että välillänne voisi olla jotain intiimiä?

Vierailija
5/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on jo aiemmin ollut sinuun ihastunut, tuskin hän äkkiä on kiinnostunut sinusta vain hyvänä ystävänä. Kannattaa ehkä hankkia toinen kaveri.

Vierailija
6/10 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on kiinnostunut susta ihmisenä. Oot vaan ns. helppo yh-nakki. Kukaan akateemisesti koulutettu alansa huippu ei alennu muuten tasoiseesi porukkaan. Sori mut totuus.

"Tasoiseesi porukkaan", olipa ikävästi sanottu. Ethän sinä tiedä AP:sta mitään...

Vierailija
7/10 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän siinä kävi että ongelmia seurasi. Aluksi meni asiallisesti, ilta oli kiva. Söimme ja keskustelimme vilkkaasti, mutta kun sanoin että aion mennä kohta nukkumaan aikaisen aamun takia, mies yritti tulla halailemaan. Jouduin työntämään miehen pois ja sanomaan vihaisesti että emme voi enää tavata koska mies ei kunnioita rajojani.

Ilmeisesti todella vaikeaa joillakin pysytellä asiallisena. No, tiedänpähän ettei seurani näköjään muuten ollut kiinnostavaa :(

Ap

Vierailija
8/10 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi lopullisesti miehen aikeet, varmaan yököttää kun pappa ikäinen ahdistelee.

Vierailija
9/10 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo Ap

Vierailija
10/10 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että olet ihan itse vikitellyt miestä ja saat kiksejä kun pääset nöyryyttämään vanhaa miestä. Ketä muuten voisi kiinnostaa vanhan patun seura noin paljon? Oma vikasi kun oot antanu ymmärtää että pildeä on luvassa. Kärsi seuraukset.