äitiysvaatteiden ale, osallistuisko joku mun kanssa?
Hei Missy Momilla on joku ryhmä-ale, mistä neljä henkeä sais alennusta kerralla. Sai siihen osallistua ilman noita kaikkia odottavia, mutta ajattelin et jos joku haluais osallistua mun kanssa, niin saatais kaikki alea? Mulle voi lähettää suoraankin s. postia aiheesta ivanaluukku@luukku.com. Jos saan kolme muutakin mukaan niin ilmoitan teidät ja jos en niin sitten mieheni ja muita, joille asia ei oo NIIN kiinnostava... Siihen tartti nimen ja sähköpostin " kavereilta" . Multa meni jo vatsa ohi, mutta imetyspuoli kiinnostaa nyt :)
Käykää katsoo linkkiä
http://www.missymom.net/uudetnettisivut/kerrokaverille.htm
Kommentit (5)
Minäkin laitoin tämän tänään, jouduin laittamaan pari sellaistakin, joille raskaus ei ole ajankohtainen, koska kaveripiirissä ei ole odottajia itseni lisäksi kuin yksi. Mutta kun olin jo tilausta tekemässä ja huomasin että hinnasta saa 15% pois niin en muuta voinnut, tilauksestani tuo on jo suuri summa.
Kun olisinkin ehtinyt sinun viestisi huomata ajoissa.
minutkin voit liittää tuohon. kiinnostunut äippävaatteista. pielka@hotmail.com ja laita mailia jos tarviit muuta tietoa vielä...
Harmi, jouduin just laittaa mun miehenkin asiakkaaksi tohon samaiseen juttuun :D Ehkä sieltä sitten putois pieni synttärilahja vinkki samaan pakettiin...