Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, ettei 36-vuotias nainen tiedä tarkalleen kuukautiskiertoaan?

Vierailija
03.12.2017 |

Vaan elää sen mukaan, miltä tuntuu. Kipu kertoo, milloin alkaa suunnilleen. Olenko tyhmä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä laskemaan. Alkaa kun alkaa, jos alkaa. Yks ressi vähemmän.

Vierailija
2/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt, kun kierto oli niin epäsäännöllinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, tosin alkamispäivä kannattaa merkitä ylös kun sitä usein terveydenhuollossa kysellään. Sen sijaan oman kehon tuntemusten ja pimppalimojen hysteerinen tarkkailu ei ole normaalia, imo.

Vierailija
4/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki naiset edes pysty laskemaan tarkkaan kuukautiskiertoaan epäsäännöllisyyden vuoksi. Eiköhän kaikki ole ihan kunnossa, jos menkat sentäs tulevat suuri piirtein kuukauden välein. Ei kai sitä tarvitse ihan päivän päälle tietää. Jos kuukautiset yhtäkkiä katoavat tai ne tulevat hyvin usein lyhyin väliajoin tai kuukautisvuoto muuttuu olennaisesti, sitten jonkinlainen tarkastelu olisi tarpeen.

Vierailija
5/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en enää jaksa laskea ja pistää ylös. Lapset tehty, toivottavasti loppuu koko kuukautiset pian. Suunnilleen tiedän milloin alkaa, se riittää mulle.

Vierailija
6/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. En mäkään tiedä ja ikää 36.

Pitäs varmaan alkaa laittamaan ylös, kun tuntuu, että on kokoajan kuukautiset päällä. Viikko taukoa ja sit taas vuotaa verta.

Olen ollut aika huoleton kierron tarkkailun suhteen, koska en harrasta seksiä kenenkään kanssa.

Vierailija
7/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se yleensä tiedetään..ainakin osataan jo alkaa odottamaan kuukautisia tietyn ajan(esim 3 viikkoa)kuluttua.Tuon ikäinen nainen niin todennäköisesti vauvakuume menossa niin haluaa saada miehen kenen kanssa tämän vauvan saa..

Vierailija
8/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia. Jos nyt ei ihan yrittämällä yritä lasta, niin mitä niitä päiviä niin tarkkaan laskee. En ole vuosiin jaksanut merkitä edes alkupäivää ylös, ja ihan hyvin olen pärjännyt. En osaa ennakoida edes kipujen tai muiden tuntemusten perusteella, vaan laitan vaan siteen paikalleen kun vessapaperissa näkyy verta.

Vierailija
9/9 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, tosin alkamispäivä kannattaa merkitä ylös kun sitä usein terveydenhuollossa kysellään. Sen sijaan oman kehon tuntemusten ja pimppalimojen hysteerinen tarkkailu ei ole normaalia, imo.

Mä ole 36 eikä ole kysytty terveydenhuollossa menkoista kun kerran, kun olin raskaana. Että usein...? En todellakaan tiedä kiertoani. Suunnilleen kuukausi, laitan tamponin kun näen verta, siinä se.