Männynkäpykakku vai kuusenkäpykakku?
Kumpi on parempaa?
Kommentit (20)
Käpykakku sopii joulupöytään. Meillä se on aattona kahvin kanssa. Se on monikäyttöinen kakku. You know what I mean....
Vierailija kirjoitti:
Käpykakku sopii joulupöytään. Meillä se on aattona kahvin kanssa. Se on monikäyttöinen kakku. You know what I mean....
Teillä ollaan niin vapaamielisiä, että laitatte käpykakun joulupöytään, ihan siihen kaikkien nähtäville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ollaan niin vapaamielisiä, että laitatte käpykakun joulupöytään, ihan siihen kaikkien nähtäville?
Miten tuo vapaamielisyys tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika uskaliasta laittaa käpykakku oöytään, varsinkin jos sukulaisiakin joulua viettämässä ja näkemässä...huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika uskaliasta laittaa käpykakku oöytään, varsinkin jos sukulaisiakin joulua viettämässä ja näkemässä...huh.
En ymmärrä mitä häpeilemistä häpykakussa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kuitenkin yleensä aika yksityinen asia, myö käpykakun kanssa. Tuntuisi suotaan sanottuna oudolta, jos kesken kahvien joku alkaisi ähistä käpykakun kimpussa.
Itse suosin häpykakkua. Sopii hyvin joulupöytään piparin ja tortun seuraksi.
Mä tiedän yhden pariskunnan joiden juhlapöytään ei enää koskaan osteta käpykakkua.
Tilasin miehelle joululahjaksi netistä silikonisen käpykakun. Se on valmistettu sillä jollain 3D tulostimella.
Meillä tehdään käpykakku itse. Minä valmistan kakkupohjan ja kuorrutteen ja mies täyttää kakun sillä valkoisella aineella.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään käpykakku itse. Minä valmistan kakkupohjan ja kuorrutteen ja mies täyttää kakun sillä valkoisella aineella.
Anopillekin viedään yksi tällainen lahjaksi.
Kumpikin on hyvää ;)