Mitä teen tytölleni!?!?
Hän on jo pari viikkoa käynyt jääkaapilla salaa vaikka edellisestä ruokailusta olisi vasta 6tuntia!!! miten siinä ajassa ehtii tulla nälkä hän myös avasi joulukalenterinsa enmen kello 12:00 vaikka ollaan sovittu että mitään ei laiteta suuhun ennen sitä!?! ruokailemme kaksi kertaa päivässä ja se saa riittää!! hän myös yrittää tehdä minusta huonon äidin 😡 tänäänkin oli pyyhkinyt keittiön kaapit ja imuroinut rahan toivossa ihankun minä en osaisi siivotq itse!! jouduin sitten kaatamaan pölypussista pölyt lattialle ja heittämään ruuanjämät kaappien oviin
Kommentit (19)
piggywiggy kirjoitti:
Leave the pig!!
asiallisia vastauksia tämä ei nimittäin ole provo mitä teen tytölle vinkkejä
ap
Läpinäkyvän provokatiivinen kirjoitus ap:lla kyllä nyt. Voi voi.
Terveisiä sinne Porvooseen. Provo nimittäin. Huomaa mm. kirjoitusvirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Hehe :D
alan oikeasti olla epätoivoinen asian kanssa kertokaa mitä teen!!
Vierailija kirjoitti:
piggywiggy kirjoitti:
Leave the pig!!
ap
Ei tietenkään ole provo. :))))
Vierailija kirjoitti:
Olin vain niin raivoissani etten tiennyt mitä teen. Voitko nyt kertoa mitä teen?!?!?
ap
Myy tyttäresi seksiorjaksi lähi-itään, oppiipahan kerrasta, mokomakin lurjus.
Onpas karmea mutsi, pitää nälässä ja muuta pahaa. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piggywiggy kirjoitti:
Leave the pig!!
ap
Ei tietenkään ole provo. :))))
ei ole kerro mitä teen
Vierailija kirjoitti:
Onpas karmea mutsi, pitää nälässä ja muuta pahaa. Huhhuh.
kuudessa tunnissa ei voi tulla nälkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vain niin raivoissani etten tiennyt mitä teen. Voitko nyt kertoa mitä teen?!?!?
ap
Harjoittelemalla oppii, myös provoilun, nyt oli liian selkeästi provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sormeta vaikka itseäsi jos se helpottaa.
Tatuoitat tyttösi otsaan sanan vittu ja alat muutenkin opettaa kurittoman tavoille. Mitä ne tavat sitten porvoossa onkaan? Onhan tuo kauhea kakara kun ihan siivoaakin. Itekkin sen verran porvoosta että piti sanakirjasta katsoa mitä siivous tarkoittaa.
Sehän on se juttu missä sosiaalin maksamat imuroi, luutuaa ja vie roskat pois. Ei ihme kun en heti tajunnut. Mä kun en tee mitään fyysisesti rasittavaa. Mulla kun uskonto kieltää kaiken ikävän tekemisen. Ihan oma uskonto mutta samarin kätsy. Tämmäinen "porvoon uusi kirkko". Sopii meille kaikille laiskoille & asennevammaisille, suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitat tyttösi otsaan sanan vittu ja alat muutenkin opettaa kurittoman tavoille. Mitä ne tavat sitten porvoossa onkaan? Onhan tuo kauhea kakara kun ihan siivoaakin. Itekkin sen verran porvoosta että piti sanakirjasta katsoa mitä siivous tarkoittaa.
Sehän on se juttu missä sosiaalin maksamat imuroi, luutuaa ja vie roskat pois. Ei ihme kun en heti tajunnut. Mä kun en tee mitään fyysisesti rasittavaa. Mulla kun uskonto kieltää kaiken ikävän tekemisen. Ihan oma uskonto
mutta samarin kätsy. Tämmäinen
"porvoon uusi kirkko". Sopii meille
kaikille laiskoille &
asennevammaisille, suosittelen
lämpimästi.
asumme lahdessa
Ei yhtään hauska aloitus. Väkisinkin tulee mieleen tapaus Eerika ja muut pienet joiden elämästä vanhemmat tekevät helvettiä tänäänkin :(
Sirottele päällesi tuhkaa ja sitten kymmenen
"ave mariaa" ja viisi "isä meidän" -rukousta niin eiköhän se siitä.
Leave the pig!!