Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko idiootti möläyttelijä?

Vierailija
03.12.2017 |

Välillä sitä kyllä saa hävetä itseänsä, kun joskus se näköärsyke menee suoraan silmistä suuhun ja ohittaa aivot kokonaan. Yleensä tämä itselläni tapahtuu kaupan kassajonossa, joka aiheuttaa tuijottamista ja sen tajuaa itse vasta jälkeenpäin ja tekisi mieli kadota maanpinnalta. Sellaisia tilanteita esim. kun olen omaa koriani asettamassa koripinoon ja huomaan että sinne edelliseen koriin on jäänyt jonkun henkilökohtaista omaisuutta. Alan sieltä jonon periltä tietysti sitten huutelemaan edelläni menevälle ihmisryppäälle, että JÄIKÖ JOLTAIN TÄNNE TÄLLANEN. Jos olisi hetken ajatellut, olisi ehkä voinut oivaltaa että se jäi siltä mun edellä olevalta ja olisi siltä voinut ihmismäisesti kysyä kailottamatta koko kaupalle. Siitä se edelläoleva sitten selvästi nolostuneen oloisena nappasi sen esineensä ja kiitti nopeasti. Lukuisia muita vastaavia tilanteita kun ei vaan tajua ajatella ensin vaan pitää alkaa huutelemaan itsensä nolaten. Normaalisti olen kuitenkin hiljainen tyyppi, enkä tajua mikä noissa tilanteissa saa käyttäytymään täysin vastoin luonnettani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä! Joku muu olisi voinut vaan tunkea korinsa siihen päälle sanomatta mitään. Ihan hienosti toimit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla