Rakkauden roihu
Mielipiteitänne voitte kertoa.
Olen tavannut uudestaan avioliitossa olevan nuoruuden rakkauteni yli kahdenkymmen vuoden takaa. Avioliitto on hänellä ollut monella tapaa huono ex ja siis nykyisellä naisellani.
Hällä on lapsia ja olen siis avioliiton rikkoja mies.
Olemme tunti ja päiväkaupalla jutellut kaikesta. Menneestä, nykyisestä ja tulevasta.
Rakkaus ja kunnioitus toisiamme kohtaan on suunnaton.
Mietimme ja juttelimme yhdessä onko tämä vain vanhan suolan janoa.
Ei ole vain sitä. Rakastuimme uudelleen palavasti.
Tunne kun kunnioitat ja arvostat toista tuntuu hyvältä joka ilta vaikka emme vielä voi asua yhdessä.
Pitää ottaa huomioon hänen lapsensa ja kuinka he suhtautuvat.
Useasti tuntuu pahalta mennä yksinään nukkumaan kun kaipaa toista yli kaiken.
Tällä foorumilla on paljon katkeraa puhetta, mutta omalta osaltani haluan kertoa tarinaani.
Tiedän ja tunnen, että naiseni tuntee samoin.
Mitään muuta ei odoteta kuin että ollaan taas yhdessä. Aion hänen vanhemmiltaa pyytää luvan kosia. Haluan tehdä kaiken oikein.
Hänen lapsensa olen jo tavannut ja vaikka heillä on suuri elämänmuutos niin haluavat leikkiä ja touhuta kanssani.
Ovat hyväksyneet minut. Ei isäksi eikä huoltajaksi vaan aikuiseksi ihmiseksi jota kunnioittaa ja joka kunnioittaa heitä.
Vuosien saatossa on yhtä ja toista ihmissuhdetta ollut mutta tämä tuntuu juuri siltä missä haluan ja naiseni haluaa olla.
Olen onnellinen mies. Välillä tuntuu että kyynel valuu kun rakastan naistani yli kaiken.
Katsellessani häntä koen ylpeyttä, että hän on siinä.
Joten joskus elämässä tapahtuu hyviä asioita kun on tunteilleen rehellinen =)
Kommentit (3)
Juupajuuu kirjoitti:
Avioliiton rikkoja on avioliiton rikkoja.
Toivottavasti kärsit.
Rakkaus on se todellinen avioliitto. Rakkaus on maallisia liittoja väkevämpää.
T. Ei aloittaja, vaan toinen varattuun rakastunut
Samaa mieltä. Vittu kun ihmiset ei tajuu olla puuttumatta muiden elämään.
Avioliiton rikkoja on avioliiton rikkoja.
Toivottavasti kärsit.