miksi mulla on nyt kaksikin maitoa mennyt pilalle jääkaapissa?
Ennen aikojaan menneet pilalle. Täytyy lähteä ostamaan uutta.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappisi ei ole tarpeeksi kylmä? Rikki tai väärin säädetty lämpötilat?
Niin varmaan. En tiedä mihin suuntaan vipua pitäisi säätää.
mulla meni kans ihan muutamassa päivässä,, syy:
pidin maitoa siinä sivulokerossa, siinähän ei ole edes kylmä, siski pilalla, rupesin pitämään maitoa keskellä kaappia, ja nyt säilyy parikin viikkoa
Kylmäketju katkennut. Kauanko on kestänyt matka kaupasta kotiin? Onko ollut liian kauan pöydällä ruokailun yhteydessä?
anniina persejunkkari kirjoitti:
mulla meni kans ihan muutamassa päivässä,, syy:
pidin maitoa siinä sivulokerossa, siinähän ei ole edes kylmä, siski pilalla, rupesin pitämään maitoa keskellä kaappia, ja nyt säilyy parikin viikkoa
Ok. Oon pitänyt alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kylmäketju katkennut. Kauanko on kestänyt matka kaupasta kotiin? Onko ollut liian kauan pöydällä ruokailun yhteydessä?
Ei nyt kovin kauaa. Toinen maito oli kyllä kassiin unohtuneena pidempään eli siinä on syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kovin kauaa. Toinen maito oli kyllä kassiin unohtuneena pidempään eli siinä on syytä.
Meillä meni myös usein maitoa piloille, kunnes ostettiin uusi jääkaappi...
Mielestäni terve merkki että jotain menee sentään vielä pilalle! Iankaikkisuustutotteet ei todellakaan houkuta!
Jääkaapin ovi huonosti kiinni tai peräti raollaan? Tiivisteet falskaavat? Ostit valmiiksi vanhaa maitoa? Ei maito jääkaapissakaan ikuisuuksia säily. Poikkeuksena iskukuumennettu avaamaton maito.
Kylmäketju voi katketa jo kaupassa tai kuljetuksessa. Pidän jääkaappia asteikolla 0-5 kohdassa 1,5, eikä koskaan maidot happane. Viimeksi tänään join viikon vanhaa maitoa, jota säilytän aina ovessa.
Jääkaappisi ei ole tarpeeksi kylmä? Rikki tai väärin säädetty lämpötilat?