Anoppi kuokkavieraana
Mitä mieltä olette jos jätämme miehen äitin kutsumatta lapsemme synttäreille?
Meillä on tulehtuneet välit anopin kanssa. Anoppi on alusta alkaen nälvinyt ja haukkunut minua miehelleni sekä suvulleen. Anoppi tehnyt monesti selväksi minulle etten ole yhtään mitään, pelkkä luuseri koska en ole lukenut lääkäriksi kun jäin "vain hoitajaksi".
Onneksi mies sentään osaa puolustaa minua, mutta siltihän se pahalta tuntuu kun haukutaan.
Nyt on tulossa lapsemme synttärit ja päätimme miehen kanssa yhdessä ettemme kutsuisi anoppia. Tosin, mieheni sanoi että varaudu siihen että, anoppi tulee varmasti kuokkavieraaksi.
Joten, miten voisin kauniisti sanoen heittää anopin ulos kodistani ilman sen suurempaa draamaa?
Kommentit (9)
Ette avaa ovea? Tai ovella sanotte,mettä kutsutte poliisit, jos astuu jalallaan sisälle.
Joten, miten voisin kauniisti sanoen heittää anopin ulos kodistani ilman sen suurempaa draamaa?
No, eihän tuo onnistu mitenkään. Kyllä minä päästäisin hänet sisään. Mutta jos alkaa oikeasti taas vittuilemaan, pyydän myös poistumaan. Mikäli käyttäytyy edes ns hyvin, olkoot.
Kysykää lapselta, että haluaako mummin synttäreille. Itse en anna minun ja anopin välejen pilata lapsen ja hänen suhdettansa.
Vähimmällä vaivalla tämän tapaisissa asioissa pääsee, kun ei järjestä mitään draamaa anopin ulosheittoineen sun muine lapsellisine näytöksineen. Parasta on sulkea korvansa ja olla kuin ei mitään, sillä itsensähän tuollainen henkilö vain nolaa. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään, niin AP kuin hänen anoppinsakin.
Kutsukaa anoppi Äityliinin maksamakkarskeitolle keskustelemaan tilanteesta. Hyvän aterian ääressä ihmissuhteiden vaikeatkin solmut selviävät.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Vierailija kirjoitti:
Vähimmällä vaivalla tämän tapaisissa asioissa pääsee, kun ei järjestä mitään draamaa anopin ulosheittoineen sun muine lapsellisine näytöksineen. Parasta on sulkea korvansa ja olla kuin ei mitään, sillä itsensähän tuollainen henkilö vain nolaa. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään, niin AP kuin hänen anoppinsakin.
Tämä on niin totta kun paikalla on useita ihmisiä. Kahdenkesken voitte sitten sanoa anopille faktat.
Nää on kivoja tämmöiset "Anoppi on alusta alkaen nälvinyt ja haukkunut minua suvulleen."
Oikeastiko te olette tekemisissä anopin serkkujen kanssa vai mistä ihmeestä te tiedätte, mitä anoppi puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Nää on kivoja tämmöiset "Anoppi on alusta alkaen nälvinyt ja haukkunut minua suvulleen."
Oikeastiko te olette tekemisissä anopin serkkujen kanssa vai mistä ihmeestä te tiedätte, mitä anoppi puhuu?
Kuule, on tultu ihan kertomaan. Ollaan oltu aika paljon tekemisessä miehen suvun kanssa. Mä en ole ainoa joka inhoaa sydämensä pohjasta anoppia.
Ap
Olisiko siinä mitään ideaa, että miehesi ihan nätisti kertoisi äidilleeb, ettei tämä ole tervetullut teidän kotiinne, kunnes hän pyytää sinulta/teiltä käytöstään anteeksi ja lupaa käyttäytyä jatkossa. Ja että loukkaa myös omaa poikaansa, kun sanoo ilkeitä asioita hänen rakastamastaan ihmisestä. Saattaisi vedota parhaiten.