Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusioperheen vuokranmaksu?!

Ei kahta ilman kolmatta
02.12.2017 |

Olemme poikaystäväni kanssa suunnittelemassa yhteen muuttoa. Minulla 11v lapsi ja hänellä ei lapsia. Miten olette jakaneet vuokranmaksun tällaisessa kuviossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksaisin 2/3 ja mies 1/3.

Vierailija
2/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksetaan puoliksi kuten muutkin yhteiset kulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti maksaa vähemmän kuin 2/3 mutta enemmän kuin 1/2. Huom! Kotityöt on sitten 1:1.

Vierailija
4/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman tulisi maksaa suurempi osuus vuokrasta ja muista kuluista. Kuitenkin muksuun menee niin paljon ylimääräistä fyrkkaa. Eikä isä- tai äitipuolen voi vaatia kustantamaan muksulle mitään.

Vierailija
5/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi on maksettu - itselläni ei ole lapsia, mutta puolisolla on. Ei ole käynyt mielessäkään, että puolison pitäisi maksaa vuokrasta suurempi osuus, mutta maksaa toki lasten ruoan ja muut kulut yksin. Lapset meillä 50% ajasta.

Vierailija
6/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokranmaksu neuvoa pitää kysyä palstalta suhteen tila on ehkä se ettei yhteen kannata muuttaa

Vierailija
7/7 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lapsia, mutta ex oli kaksi ja ihan puoliksi maksettiin (lapset viisi päivää kahdessa viikossa ja lomilla useampia viikkoja). Ei tullut mieleenkään, että olisin maksanut vähemmän kuluista, koska lapset kuuluivat samaan "pakettiin".