Te Serbian Filmin nähneet
11-vuotias oli tämän elokuvan katsonut jonkun kaverin kanssa enkä tästä tietysti mitenkään innoissani ollut. En ole nähnyt elokuvaa mutta tarpeeksi olen siitä lukenut ettei se alle 18-vuotiaille sovi.
Mutta te jotka olette tämän nähneet, onko niin paha että tästä voisi jotain traumoja jäädä joista pitäisi olla huolissaan? Lapsi tietysti "tyytyväinen" että oli jonkun lapsilta kielletyn elokuvan päässyt näkemään. Ilmeisesti oli kyseisen kaverin isosisaruksen dvd.
Kommentit (43)
Joopa joo. Vaikea uskoa että oli kotona saatavilla ihan fyysisenä dvd:nä. Ja jos on totta niin lasun tekisin. On vanhemmilta todella todella väärin altistaa lapsi kyseiselle materiaalille.
Katsoin kyseisen leffan, olin ennakkoon lukenut juttuja ja ehkä siksi en edes järkyttynyt tapahtumista. Oli oikeastaan aika pliisu.
Todennäköisesti olen katsonut leikatun version. Ilmeisesti leikkaamattomassa versioissa esim. se vauvan raiskaus näytetään kunnolla?
Tässä ei juuri mitään näytetty, mutta ymmärsi kyllä mitä tapahtuu.
Mutta ei kyllä todellakaan lapsille sopivaa katsottavaa!
Vie ihan oikeasti lapsi ammattilaiselle. Tuon ikäinen ei voi täysin käsittää "normaaliakaan" seksiä. Lapsen mielessä helposti asiat sulautuu toisiinsa, alitajuntaan jää että seksi ja väkivalta kuuluvat yhteen. Ei välttämättä aikuisena tietoisesti ajattele näin, mutta siellä ne on. Voi vaikuttaa koko loppuelämään, ihmissuhteisiin, omaan seksuaalisuuteen.
T. Lääkäri