Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rita Manninen kuluttaa kaikki rahat ripsienpidennyksiin ym ulkonäköhuoltoon eikä auta äitiään, jonka pitää kerätä pulloja kaupungilla selviytyäkseen.

Vierailija
02.12.2017 |

Ei kyllä järki paljon päätä pakota tyttösellä. 😳

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minäkin käytän itse tienaamani rahat itse. Ehkä kyseinen äiti olisi voinut tehdä elämässään erilaisia valintoja.

Vierailija
2/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee omilla rahoillaan mitä lystää!

Liekö äiti ollut huono huolehtimaan tytöstä lapsena?

Jossain haastattelussa sanoivat miehensä kanssa että molemmilla ollut alkoholismia lapsuuden perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kenenkään ei tarvitse kerätä pulloja kadulla "selviytyäkseen". Eli eiköhän äiti ole tehnyt omat valintansa.

Yleensä lapset auttavat aikansa, ja sitten jossain kohtaa on todettava että olis se omakin elämä elettävänä - eikä toimia läheisen pankkiautomaattina tms vuodesta toiseen.

Vierailija
4/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava akka, ottanut naisia ämmittelevän, huorittelevan ja uhkailevan miehen nimen. Onkohan jo tullut naamaan?

Vierailija
5/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minäkin käytän itse tienaamani rahat itse. Ehkä kyseinen äiti olisi voinut tehdä elämässään erilaisia valintoja.

Luoja miten itsekäs voikaan ihminen olla. Äitisi on pitänyt sinusta huolta ja elättänyt sinua ja nyt kun voisit antaa jotain takaisinpäin niin "mitä sitte nää on mun rahat emmä haluu" hyi helvetti mikä saasta.

Vierailija
6/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan kenestä on kysymys ja mihin tämä toteamus liittyy.

Vierailija
7/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja miten itsekäs voikaan ihminen olla. Äitisi on pitänyt sinusta huolta ja elättänyt sinua ja nyt kun voisit antaa jotain takaisinpäin niin "mitä sitte nää on mun rahat emmä haluu" hyi helvetti mikä saasta.

Olen valmis muuttamaan vanhempieni luokse jos jompikumpi heistä sairastui, ja hoitamaan heitä, vaikka nyt asun kaukana. Mutta miksi minun pitäisi antaa normaalille ja terveelle ihmiselle itse tienaamiani rahoja? Ja kuten yllä on mainittu, kaikkia ei vaan voi auttaa.

Vierailija
8/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, että missä helvetin kuplassa elät, mutta tähän maailmaan mahtuu myös niitä huonoja äitejä. Alkoholisteja, narkkareita, narsisteja, hyväksikäyttäjiä, sellaisia, joita ei lastensa menot ja tekemiset kiinnostaa pätkääkään jne. Kaikki äidit (ja isät) eivät elätä tai pidä kunnolla huolta jälkikasvustaan. Ehkä heidän tapauksessaan on näin, ja siksi tytär ei halua olla tekemisissä/auttaa äitiään rahallisesti. Herää typerä ja yritä jatkossa nähdä laatikon ulkopuolelle!

Vierailija
9/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösellä? Eiks hän heittele neljääkymppiä?

Vierailija
10/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Onko totta? Miten se voi olla noin sydämetön?

Vierailija
11/11 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava akka, ottanut naisia ämmittelevän, huorittelevan ja uhkailevan miehen nimen. Onkohan jo tullut naamaan?

Itse asiassa tässä aloituksessa nimi on väärin, koska hänellä on oikeasti yhdysnimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän