Sinkkunainen, millaisen miehen lähestyminen olisi mieleesi?
Pitääkö olla lihaksikas, rikas, hauska, siisti, omistusasunnossa asuva, lähellä omaa ikäluokkaasi oleva mies, vai kelpaako kuka tahansa joka sinut tuntemaan olosi hyväksi?
Kommentit (25)
Pitäisi minua ihmisenä, ei mahdollisena tulevana hoitona tai puolisona. Nämä jälkimmäiset kuvioon vasta, kun on jonkin verran tutustuttu.
Älyllisempi ja keskusteleva lähestyminen toimii, mutta toisaalta "olen älykäs"- lähestyminen on vastemielinen :D Sellaista hienovaraista toimintaa. Ja hymyilevä, empaattinen olemus, se on tärkeää.
Introvertin ja kiltin, muttei kuitenkaan liian ujon. Sellaisen, jonka kanssa voi jutella luontevasti ja jonka kanssa tulee tasa-arvoinen fiilis (suunnilleen yhtä älykäs, ei liian vahva tai heikko persoona, ulkonäöllisestikin mieluiten samalla tasolla eli about tavis). Ekstroverttimiehen kanssa en pystyisi olemaan, koska tarvitsen omaa tilaa paljon.
Omaa ikäluokkaa oleva mies, joka pn peruskohtelias (käytöstavat), osaa keskustella asioista ja on avoin. Elämässä omia mielenkiinnon kohteita, huumorintaju plussaa. Huolehtii itsestään, siisti olemus. Ei tarvitse olla hieno. Liian puunatut selvästi ulkonäkönsä tiedostavat miehet ovat minusta pelottavia. Ei haittaa jos on vähän ujo, kunhan saa suuta auki. Osoittaa olevansa kiinnostunut minusta ja elämästäni, ei vaan kropasta tai panemisesta.
Rahalla ei ole merkitystä, mutta jos tapailun aikana selviää että kumppaniehdokas on sössinyt taloutensa ja on esim. ulosotossa niin kyllähän sitä miettii kaksi kertaa.. toisaalta nämä elämäntilanneasiat on sellaisia, että kannattaa kuunnella ensin. Jos esim. sairastunut tai jäänyt työttömäksi, ei se ole miehen oma vika. En ole itsekään rikas.
Näihin ketjuihin vastaa aina ne naiset jotka ei vaadi mieheltä juuri mitään mutta sitten kun menee mihin tahansa tinderiin niin naisilla on loputon lista vaatimuksia..
Vain pitkä, komea, jykeväleukainen ja matalaääninen kirurgilentäjä kelpaa.
Jos se on tuntematon mies, niin sellainen fyysisesti vetoava. Minulla se tarkoittaa hyväkuntoista honkkelia, eli tyyppiä joka tykkää urheilla, on suhteellisen pitkä, ja ei mitään massalihaksia hyvästä fyysisestä kunnosta huolimatta, mutta tähän on taas jokaisella omat makunsa.
Kulttuurista penkkiurheilun sijaan kiinnostunut, mukava, älykäs, liikunnallinen, lapseton, mielellään aseksuaali ja keski-ikäinen mies olisi unelma minulle.
Kun naiselta kysyy millainen olisi unelmamies, niin he vastaa että "kohtelias, naista huomioiva, luotettava, huumorintajuinen". Tästä vaan puuttuu ne lähtövaatimukset, joiden päälle nuo ajatellaan. Nainen nimittäin kuvittelee mielessään jonkun komean ihannemiehensä Bradley Cooperin tai vastaavan ja ajattelee, että "jos Bradley olisi minulle kohtelias, luotettava jne." niin hän olisi minun ihanteeni. Eli ne lähtötason vaatimukset jää usein mainitsematta (pitkä, komea, korkea status, varakas, lihaksikas jne.)
Vierailija kirjoitti:
Näihin ketjuihin vastaa aina ne naiset jotka ei vaadi mieheltä juuri mitään mutta sitten kun menee mihin tahansa tinderiin niin naisilla on loputon lista vaatimuksia..
Jos näkisit kuvan näistä "ei juuri mitään mieheltä vaativista naisista" naamasi kyllä venähtäisi. Tässä maassa on PALJON ylipainoisia, ohuthiuksisia, tätimäisiä, meikkaamattomia ja toppatakkeihin ja -saappaisiin pukeutuvia naisia. Ja useimmilla heistä on mies. Veikkaanpa heidän olevan niitä, jotka eivät vaadi juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitsette vääriä naisia sieltä Tinderistä.
Ainoastaan huippumiehet valitsevat naisia tinderistä. Tavismiehet antavat tykkäystä kaikille ja saavat ehkä sen 0-5 matchia
Haluaisin että minua lähestyy rauhallisen ystävällinen ja jämäkkä, älykäs mies josta näkee että hän on sinut itsensä kanssa. Ulkonäön ei tarvitse olla komea mutta vaatteiden pitää olla siistit ja suurin piirtein ajankohtaista muotia.
Rikas tietenkin ja ISO ,kestävä, kova mulkku :D sellainen joka pystyy pohjaamaan naidessa, nam nam....mies joka vie eikä vikise!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsette vääriä naisia sieltä Tinderistä.
Ainoastaan huippumiehet valitsevat naisia tinderistä. Tavismiehet antavat tykkäystä kaikille ja saavat ehkä sen 0-5 matchia
Tavikset vaikuttavat epätoivoisilta luusereilta.
Leipätekstistä unohtui sana saa, eli "saa sinut tuntemaan olosi hyväksi"