Sinkkunaisen viikonloppu, hauskaa vai ei?
Paljon hauskempaa olla kavereiden seurassa (tai yksinkin) kuin aviomiehen tai poikakaverin kanssa. Saa päättää itse tekemisensä ja menemisensä. Eikä tarvitse harrastaa sitä iänikuista SEKSIÄ!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisella on kivaa jos hän itse sitä tahtoo. Ja jos ei, saa viettää vaikka koko viikonlopun pyjamassa sohvalla hyvän kirjan, telkkariohjelman, netin seurassa. Tai sitten ihan olla vaan.
Ja jos päähän pälkähtää, vetää kuteet niskaan ja baanalle! Ihan mitä muuta lystää.
Kukaan ei velvoita mihinkään. Kukaan ei vaadi mitään. Kukaan ei kysele eikä estele.
Tässä joitakin painavia syitä, että pysyttelen ehdottomasti sinkkuna!
Näin juuri. :) Viime viikonloppuna olin koko ajan menossa (perjantai-illasta lauantaiaamuun toisessa kaupungissa vanhempieni luona ja olin koko loppulauantain ja sunnuntaiaamupäivän kavereiden kanssa), joten tänä viikonloppuna vain olla möllötän, laitan ruokaa (mm. eväitä tulevaa työviikkoa varten) ja katselen leffoja ja sarjoja netistä. :)
Baareissa en ole käynytkään sitten tammikuun - sen jälkeen on ollut erilaisia kotibileitä, viikonlopputapahtumia ja illanistujaisia, joissa on saanut juopotella ystävien seurassa niin paljon tai vähän kuin haluaa.
Miksi ihmeessä muuten aina sinkkujen viikonlopun viettotapoihin pakkotungetaan näissä keskusteluissa seksi (tai sen puute)? Ehkä joskus 20-21 -vuotiaana olisin jaksanut olla joka viikonloppu baareissa (Kynä, Arkku, Ale) metsästämässä kundeja jos oikein olisin yrittänyt, mutta kyllä mä silloinkin kaipasin lepoa ja rauhaa viikonloppuisin, koska olin fyysisesti raskaissa töissä kaikki viikot.
Nyt 20 vuotta myöhemmin oman rauhan ja levon kaipaaminen on vielä kovempi. Epämiellyttäviin, tuntemattomiin ihmisiin törmää työaikanakin niin usein - miksi haluaisin kärsiä niistä vapaa-ajallanikin?
Ei naiset "metsästä" miehiä :D
Aika harva enää käy baareissa ja yökerhoissa ainakaan Helsingissä. 90-luvulla Helsingin yö ja kadut oli täynnä porukkaa. Baareissa ja klubeilla pitkät jonot eikä loppuillasta saanut taksia mistään. Nyt kun käy keskustassa lauantai-iltana on siellä todella hiljaista.
Nainen pärjää ilman miestä, koska useimmilla on niin "naisten kuin miestenkin" työt hallussa. Mies osaa ehkä just ja just grillata, ellei polta kaikkea alta aikayksikön. Jälkien siivoaminen onkin sitten vielä vaikeampaa. Siihen tarvitaan "orjatyövoimaa" eli nainen.
Grillimies on paras mies ja nainen tiskaa!
Kehon kieli on universaali. Antaudut vaan miehen vietäväksi. Muita kieliä ei tarvita.