Sinkkunaisen viikonloppu, hauskaa vai ei?
Paljon hauskempaa olla kavereiden seurassa (tai yksinkin) kuin aviomiehen tai poikakaverin kanssa. Saa päättää itse tekemisensä ja menemisensä. Eikä tarvitse harrastaa sitä iänikuista SEKSIÄ!
Kommentit (25)
Oot varmaan suhteeseen kyllästynyt parisuhteilija? Mua taas ei yhtään kiinnosta baareissa juokseminen, tai jos sitä tekis niin se ois kivempaa sen miehenkin kanssa. Kyllä mä ihan muita asioita arvostan, ja seksi on ihanaa (oikean tyypin kanssa). Vaihdetaan, ehkä mä tykkään sun miehestä ;)
Joku pysyttelee viimeiseen asti sinkkuna, toiset etsivät "elämänsä miestä", vaikka takana olisi useampikin epäonnistunut avioliitto. Meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen painelee baariin korkeissa koroissa, maksattaa iltansa epätoivoisilla beta-miehillä, kurvaa snägärin kautta ja päätyy lopulta kuuman jännämiehen alle. Karvaiset pakarat nousevat ja laskevat yössä, kun kuumis tekee työtään. "Siinä vaan kävi niin", tiivistää sinkkunainen lauantaina kaverilleen.
Nääh. En mä ainakaan jaksanut baariin asti mennä. Ei tarvinnut kuin tekstata muutaman kuun takaselle panolle niin äkkiä se ovelle ilmestyi ja hauskanpito taattu. Ilman tylsää baariin/snägärille/krapula vaiheita. Helppoo tää sinkkuelämä.
Onneksi jänniksellä sattui olemaan peniksen mentävä aukko kalenterissaan.
Eikö olekin onni? Luokittelisin kyllä tän tyypin kilttimieheksi enemmänkin. On niin epämenevä ja epäsosiaalinen tyyppi. Kilttimiesten hyväpuoli on että seksiä saa sormia napsauttamalla jos sillä tuulella ite on. helppo elämä, kuten sanottua.
Sinkuilla on muitakin harrastuksia kuin baarit. Ja ihan ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hauskempaa olla kavereiden seurassa (tai yksinkin) kuin aviomiehen tai poikakaverin kanssa. Saa päättää itse tekemisensä ja menemisensä. Eikä tarvitse harrastaa sitä iänikuista SEKSIÄ!
Niin. Sitten kun tuota samaa on jatkunut kymmeniä vuosia ja kavereillakin jo perhe niin ei enää niin hauskaa. Aika aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen painelee baariin korkeissa koroissa, maksattaa iltansa epätoivoisilla beta-miehillä, kurvaa snägärin kautta ja päätyy lopulta kuuman jännämiehen alle. Karvaiset pakarat nousevat ja laskevat yössä, kun kuumis tekee työtään. "Siinä vaan kävi niin", tiivistää sinkkunainen lauantaina kaverilleen.
Nääh. En mä ainakaan jaksanut baariin asti mennä. Ei tarvinnut kuin tekstata muutaman kuun takaselle panolle niin äkkiä se ovelle ilmestyi ja hauskanpito taattu. Ilman tylsää baariin/snägärille/krapula vaiheita. Helppoo tää sinkkuelämä.
Eikö olekin onni? Luokittelisin kyllä tän tyypin kilttimieheksi enemmänkin. On niin epämenevä ja epäsosiaalinen tyyppi. Kilttimiesten hyväpuoli on että seksiä saa sormia napsauttamalla jos sillä tuulella ite on. helppo elämä, kuten sanottua.
Nuoleeko pimppirasiaa antaumuksella vai onko panomiehiä? Siitä sen tietää.
Sinkkunainen perjantaina katselee laatusarjoja ja siemailee hehkuviiniä ihanassa rauhassa ja hiljaisuudessa. Tuo bailausskenaario on aika väsynyt stereotyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoleeko pimppirasiaa antaumuksella vai onko panomiehiä? Siitä sen tietää.
Sanoisin että tyyppi tekee täsmälleen mitä minä haluan. Minä määrään.
Mutta sinkkumies on yhteiskunnallisesti katsottuna luuseri. Sinkkunaista arvostetaan.
Jännän kiltti mies
Hauskaa tai ei, tärkeintä on vapaus. Olisin mieluiten rikas erakko jossain metropolissa tai korven keskellä :D
Ihan sairasta, että näitä panokamuja ja vastaavia käyttäviä sosiopaatteja ihannoidaan nykyään. Ihan ok, jokainen tekee mitä tekee, mutta tää ihannointi menee yli. Ei ihme että yhteiskunta rapistuu pikavauhtia. Minä minä ja minun hyvivointi.
Löysin netistä ulkomaalaisen miehen joka puhuu englantia ja minä vain suomea. Miten voimme keskustella? Miehen kielitaito ei ole kovin hyvä. Google translaattorillako edetään?
Ei ole hauska. Möllötän yksin kotona ja katson tv:tä. Nukkumaan 21-22.
Sinkkunaisella on kivaa jos hän itse sitä tahtoo. Ja jos ei, saa viettää vaikka koko viikonlopun pyjamassa sohvalla hyvän kirjan, telkkariohjelman, netin seurassa. Tai sitten ihan olla vaan.
Ja jos päähän pälkähtää, vetää kuteet niskaan ja baanalle! Ihan mitä muuta lystää.
Kukaan ei velvoita mihinkään. Kukaan ei vaadi mitään. Kukaan ei kysele eikä estele.
Tässä joitakin painavia syitä, että pysyttelen ehdottomasti sinkkuna!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen perjantaina katselee laatusarjoja ja siemailee hehkuviiniä ihanassa rauhassa ja hiljaisuudessa. Tuo bailausskenaario on aika väsynyt stereotyyppi.
Kuten on sekin että parisuhteessa olevat on jossain nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa ja heiltä on viety itsemääräämisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisella on kivaa jos hän itse sitä tahtoo. Ja jos ei, saa viettää vaikka koko viikonlopun pyjamassa sohvalla hyvän kirjan, telkkariohjelman, netin seurassa. Tai sitten ihan olla vaan.
Ja jos päähän pälkähtää, vetää kuteet niskaan ja baanalle! Ihan mitä muuta lystää.
Kukaan ei velvoita mihinkään. Kukaan ei vaadi mitään. Kukaan ei kysele eikä estele.
Tässä joitakin painavia syitä, että pysyttelen ehdottomasti sinkkuna!
Näin juuri. :) Viime viikonloppuna olin koko ajan menossa (perjantai-illasta lauantaiaamuun toisessa kaupungissa vanhempieni luona ja olin koko loppulauantain ja sunnuntaiaamupäivän kavereiden kanssa), joten tänä viikonloppuna vain olla möllötän, laitan ruokaa (mm. eväitä tulevaa työviikkoa varten) ja katselen leffoja ja sarjoja netistä. :)
Baareissa en ole käynytkään sitten tammikuun - sen jälkeen on ollut erilaisia kotibileitä, viikonlopputapahtumia ja illanistujaisia, joissa on saanut juopotella ystävien seurassa niin paljon tai vähän kuin haluaa.
Miksi ihmeessä muuten aina sinkkujen viikonlopun viettotapoihin pakkotungetaan näissä keskusteluissa seksi (tai sen puute)? Ehkä joskus 20-21 -vuotiaana olisin jaksanut olla joka viikonloppu baareissa (Kynä, Arkku, Ale) metsästämässä kundeja jos oikein olisin yrittänyt, mutta kyllä mä silloinkin kaipasin lepoa ja rauhaa viikonloppuisin, koska olin fyysisesti raskaissa töissä kaikki viikot.
Nyt 20 vuotta myöhemmin oman rauhan ja levon kaipaaminen on vielä kovempi. Epämiellyttäviin, tuntemattomiin ihmisiin törmää työaikanakin niin usein - miksi haluaisin kärsiä niistä vapaa-ajallanikin?
Kunhan muistaa hakea kaupasta paristoja ennen viikonloppua, niitähän kuluu sinkulla.