Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olem fyysisesti vastenmielinen rumilus - mikä auttaisi?

Vierailija
01.12.2017 |

Tänään ratikassa yksi nainen tuijotteli ja pyöritteli silmiään. Aloin kysellä, että mitä hän tuijottelee, niin hän väitti, ettei kiinnittänyt muhun mitään huomiota (=yritti loukata mua siten).

Viikko sitten tervehdin hississä yhtä naapurimiestä, joka ei vastannut tervehdykseeni (=olin liian ruma ja hän ei halunnut antaa mulle toivoa, että olisi liian kiinnostunut näin rumasta vastaamalla tervehdykseeni, vaikka en ollut itsekään kiinnostunut hänestä, vaan halusin olla ainoastaan ystävällinen).

Mua inhottaa olla tällainen. Hävettää kulkea julkisilla paikoilla. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ruma? ei se sinusta johdu, jokkut ihmiset on tuollaisia tolloja.

itsekkin näen tuollaisia itsekkäitä, töykeitä ihmisiä päivittäin

Et sinä ruma ole, muut on vaan niin tyhmiä.

Vierailija
2/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain kuvitella kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain kuvitella kaiken.

En kuvittele. Se nainen oikeasti tuijotti häpeämättömästi ja virnuillen. Ja se naapurimies ei vastannut moikkaukseeni hississä, katsoi vain päin, muttei vastannut mitään. Parikymppisenä vedin kilarit itsekseni, jos kaupanmyyjä ei vastannut tervehdykseeni tai katsonut silmiin. Nykyään en sentään sellaisesta pahoita enää mieltäni. Mutta inhottavaa olla tällainen, jota kohdellaan jatkuvasti kuin roskaa.

Vierailija
4/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun normot. Laita kusikiekko tollasten postiluukusta. Oppivatpahan olemaan.

Vierailija
5/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon! Ainakin minä tiedän miltä sinusta tuntuu. On tässä tullut bongattua jos jonkinlaista katsetta ja ilmettä surkeahkon elämäni aikana. Joskus harvoin joku on minulle hymyillytkin - en tiedä miksi.

T: Ruma mies