Parketti vai illuminaatti?
Kommentit (336)
Itse aattelin laitattaa dominaatat, sellaiset mustat ja kiiltävät. Ne näyttää uutena upeelta, pelkään vain että käytössä (rasva)tahrat pinttyy. Onko kellään kokemusta?
En kylla itse luottaisi illuminaattiin mutta ehka en tunne tarpeeksi...liian esoteerista.
Nyt on muotia harmaa pekonilattia
Kolmas vaihtoehto: mustavalkoinen shakkiruutuinen lattia.
Me ollaan muurareita kaikki
Kun Horuksen silmään katsotaan
Me ollaan muurareita vapauden
Ihan jokainen
Meillä 300 neliön talo ja lattialämmitys. Pitkään pohdimme laittaako parketti vai laminaatti kunnes myyjä veti avaimella viirun parkettiin ja Pergon laminaattiin ei jäänyt mitään jälkeä, valinta oli siltä seisomalta helppo. 12 v pikkulasten ja pyörillä rullaavien prinsessa-autojen kanssa ajeltu ja lattia näyttää uudelta. Parkettihan elää lattialämmityksen kanssa, joten se alkaa rakoilemaan. Laminaatti taas on kylmä jalalle ilman lattialämmitystä. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä päätökseen, tosin Pergon laatulaminaatti maksaa saman kuin parketti.
Vierailija kirjoitti:
Sauvaparketti.
Sauvaparketti ja lattialämmitys on erittäin huono yhdistelmä.
Mormonikivilattia on siistin näköinen.
Kiveslattia on helppo pitää puhtaana.
Illuminaatti sinänsä on jees, mutten menis kyllä sitä lattiaan tunkemaan.
Mutta jos nuo kaks vaihtoehtona, sitten parkatti.
Illuminaatti vai patriarkaatti :/ ?
Mä päädyin bankettiin. Kukaan ei viillellyt ketään ja tunnelma oli todella lämmin. Niitä lapsia on nyt 12 vuotta tässä kasvateltu. En usko, että illuminaatti olisi vetänyt valitsemalleni banketille vertoja.
Me vaihdetaan pikkuhiljaa kaikki laminaatit korkkivinyyliin. Niin paljon mukavampi materiaali.
Ehdottomasti laminaattia! Mulla sattuis just olee myytävänä hyvälaatuista, vaaleaa tammikuvioista tuollaiset parikytä neliöö,kun vaihdettiin parkettiin!
Mikä ihmeen illuminaatti?