en voi mennä psykiatriseen päivystykseen koska
Olin viime vuonna töissä samassa talossa ja kuljin myös tämän osaston läpi.
Se olis tosi noloa.
Kaikki samat hoitajat, lääkärit ja laitoshuoltajat siellä...
Kommentit (19)
Onko tilanne niin paha että tarvitset päivystystä? Vai riittäiskö lepo kotona? Maailma on aika paha paikka. Jos pystyt hyväksyy sen, aidosti, aika moni huoli katoaa. Mutta jos koet jotain harhoja tms niin ehkä sit pitää mennä päivystykseen
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa.
On se. Ne tietyt ihmiset katsois tosi pitkään kuten laitoshuoltajat ja eräs välinehuoltaja joka kulkee joka puolella.
Sitten pitäisi mennä piiloon lakanan alle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tilanne niin paha että tarvitset päivystystä? Vai riittäiskö lepo kotona? Maailma on aika paha paikka. Jos pystyt hyväksyy sen, aidosti, aika moni huoli katoaa. Mutta jos koet jotain harhoja tms niin ehkä sit pitää mennä päivystykseen
Ei nyt onneksi ole se pahin. Ei mulla ole harhoja.
Tässä yksinäisyydessä olo pahentuu.
Ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sisaruksia, vanhempia?
Asuvat kauempana.
Tiedän tunteen. Minulla ei päivystystarvetta, mutta apua tarvitsisin. Mutta itse alalla ja tunnen kunnassani lähes kaikki alan ihmiset. Ymmärrän oikein hyvin sinua. Koen menettäväni kokonaan yksityisyyteen, jos työkaverit hoitavat.
Mulla sama, en mennyt koska työkaverit olis nähnyt. Hoitopaikkakunnan saa itse valita, voit mennä myös naapuri kaupunkiin. Pyydä sinne lähete terveyskeskuslääkäriltä.
Tottakai menet päivystykseen, jos on tarve. Sitä varten se on. Ja mielenterveysongelmia on suurella joukolla suomalaisia, ihan varmasti myös osalla niistä työkavereistasi. Noloa ei ole sairaudenhoito. Jos lapsella on korvatulehdus, ei kukaan pidä nolona lääkäriin menoa. Jos sinulla on akuutti tilanne psyykkisesti, ja tarvitset apua, mene!
Oma läheinen sai juuri apua päivystyksen kautta, ja voi nyt paremmin. Kiitollinen olen siitä, että apua on olemassa.
Ymmärrän hyvin, itse käyn vain valituilla yksityisillä lääkäreillä, jos nuppia kiristää. Julkiselle en halua missään tapauksessa mainintoja mt-ongelmista. Tiedä minne tiedot päätyvät ja miten niitä tulkitaan tulevaisuudessa vaikka raskauksien yhteydessä tai jonkin vakavamman sairauden kohdalla. En halua tulla kohdelluksi mt-ongelmaisena. Pärjään hyvin elämässä eikä kukaan tietäisi ongelmistani, jollen kertoisi.
Eli ap yksityiselle tai naapurikuntaan lääkäriin. Auttavat puhelimet voisivat olla sinulle parempi hetkelliseen ahdistukseen, jos ei vaadi välitöntä lääkärihoitoa mutta haluat keventää oloa?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne kyllä. Eikö paikkakunnallasi ole muuta päivystystä?
En oo varma.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne kyllä. Eikö paikkakunnallasi ole muuta päivystystä?
En oo varma.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, itse käyn vain valituilla yksityisillä lääkäreillä, jos nuppia kiristää. Julkiselle en halua missään tapauksessa mainintoja mt-ongelmista. Tiedä minne tiedot päätyvät ja miten niitä tulkitaan tulevaisuudessa vaikka raskauksien yhteydessä tai jonkin vakavamman sairauden kohdalla. En halua tulla kohdelluksi mt-ongelmaisena. Pärjään hyvin elämässä eikä kukaan tietäisi ongelmistani, jollen kertoisi.
Eli ap yksityiselle tai naapurikuntaan lääkäriin. Auttavat puhelimet voisivat olla sinulle parempi hetkelliseen ahdistukseen, jos ei vaadi välitöntä lääkärihoitoa mutta haluat keventää oloa?
Tiedän kyllä auttavat puhelimet. Uskallan nykyään käydä julkisella puolella koska lapseni on täysi-ikäinen.
Nyt ei ole niin paha tilanne kuin syksyllä.
Pelkään miten pärjään tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
menisin naapurikaupungin hoitoon!
Onko se mahdollista?
Laita lippis ja peruukki päähän