Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi mennä psykiatriseen päivystykseen koska

Vierailija
01.12.2017 |

Olin viime vuonna töissä samassa talossa ja kuljin myös tämän osaston läpi.
Se olis tosi noloa.
Kaikki samat hoitajat, lääkärit ja laitoshuoltajat siellä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lippis ja peruukki päähän

Vierailija
2/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lippis ja peruukki päähän

No en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
4/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne niin paha että tarvitset päivystystä? Vai riittäiskö lepo kotona? Maailma on aika paha paikka. Jos pystyt hyväksyy sen, aidosti, aika moni huoli katoaa. Mutta jos koet jotain harhoja tms niin ehkä sit pitää mennä päivystykseen

Vierailija
5/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa.

On se. Ne tietyt ihmiset katsois tosi pitkään kuten laitoshuoltajat ja eräs välinehuoltaja joka kulkee joka puolella.

Sitten pitäisi mennä piiloon lakanan alle.

Vierailija
6/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tilanne niin paha että tarvitset päivystystä? Vai riittäiskö lepo kotona? Maailma on aika paha paikka. Jos pystyt hyväksyy sen, aidosti, aika moni huoli katoaa. Mutta jos koet jotain harhoja tms niin ehkä sit pitää mennä päivystykseen

Ei nyt onneksi ole se pahin. Ei mulla ole harhoja.

Tässä yksinäisyydessä olo pahentuu.

Ei ole ketään.

Vierailija
7/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisaruksia, vanhempia?

Vierailija
8/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne kyllä. Eikö paikkakunnallasi ole muuta päivystystä?

Vierailija
9/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sisaruksia, vanhempia?

Asuvat kauempana.

Vierailija
10/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla ei päivystystarvetta, mutta apua tarvitsisin. Mutta itse alalla ja tunnen kunnassani lähes kaikki alan ihmiset. Ymmärrän oikein hyvin sinua. Koen menettäväni kokonaan yksityisyyteen, jos työkaverit hoitavat.

Vierailija
11/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, en mennyt koska työkaverit olis nähnyt. Hoitopaikkakunnan saa itse valita, voit mennä myös naapuri kaupunkiin. Pyydä sinne lähete terveyskeskuslääkäriltä.

Vierailija
12/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet päivystykseen, jos on tarve. Sitä varten se on. Ja mielenterveysongelmia on suurella joukolla suomalaisia, ihan varmasti myös osalla niistä työkavereistasi. Noloa ei ole sairaudenhoito. Jos lapsella on korvatulehdus, ei kukaan pidä nolona lääkäriin menoa. Jos sinulla on akuutti tilanne psyykkisesti, ja tarvitset apua, mene!

Oma läheinen sai juuri apua päivystyksen kautta, ja voi nyt paremmin. Kiitollinen olen siitä, että apua on olemassa.

Vierailija
13/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin naapurikaupungin hoitoon!

Vierailija
14/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, itse käyn vain valituilla yksityisillä lääkäreillä, jos nuppia kiristää. Julkiselle en halua missään tapauksessa mainintoja mt-ongelmista. Tiedä minne tiedot päätyvät ja miten niitä tulkitaan tulevaisuudessa vaikka raskauksien yhteydessä tai jonkin vakavamman sairauden kohdalla. En halua tulla kohdelluksi mt-ongelmaisena. Pärjään hyvin elämässä eikä kukaan tietäisi ongelmistani, jollen kertoisi.

Eli ap yksityiselle tai naapurikuntaan lääkäriin. Auttavat puhelimet voisivat olla sinulle parempi hetkelliseen ahdistukseen, jos ei vaadi välitöntä lääkärihoitoa mutta haluat keventää oloa?

Vierailija
15/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varma.

Vierailija
16/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo varma.

Vierailija
17/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, itse käyn vain valituilla yksityisillä lääkäreillä, jos nuppia kiristää. Julkiselle en halua missään tapauksessa mainintoja mt-ongelmista. Tiedä minne tiedot päätyvät ja miten niitä tulkitaan tulevaisuudessa vaikka raskauksien yhteydessä tai jonkin vakavamman sairauden kohdalla. En halua tulla kohdelluksi mt-ongelmaisena. Pärjään hyvin elämässä eikä kukaan tietäisi ongelmistani, jollen kertoisi.

Eli ap yksityiselle tai naapurikuntaan lääkäriin. Auttavat puhelimet voisivat olla sinulle parempi hetkelliseen ahdistukseen, jos ei vaadi välitöntä lääkärihoitoa mutta haluat keventää oloa?

Tiedän kyllä auttavat puhelimet. Uskallan nykyään käydä julkisella puolella koska lapseni on täysi-ikäinen.

Nyt ei ole niin paha tilanne kuin syksyllä.

Pelkään miten pärjään tulevaisuudessa.

Vierailija
18/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menisin naapurikaupungin hoitoon!

Onko se mahdollista?

Vierailija
19/19 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset