Luget ja kuukautiset
Tiedustelen lugesteroni-kapseleiden vaikutusta kuukautisten alkamiseen. Sain inseminaatiossa ohjeet kapseleiden lopettamisesta positiivisen raskaustestin jälkeen. Nyt testi näyttää negatiivista, mutta kuukautiset eivät ala (kp 30/28). Yksi kapseli olisi vielä jäljellä. Testasin eilen Acon-testillä keskellä päivää. Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia tästä asiasta? Menossa ensimmäinen lugesteroneilla vahvistettu inseminaatio.
Kommentit (3)
Ja tuhru alkoi jo kp 26 ja kunnolla vasta kp29. Joten itsekkin olen vielä pää pyörällä miten niitten kuuluis alkaa ja nyt en oikein tiedä mistä lasketaan tämä uusi kierto alkaneeksi että osaan aloittaa ne oikeaan aikaan.
Minä olen kuullut että Luget voivat myöhästyttää menkkoja. Itsellä menossa toinen lugekuuri (keltarauhasen vajaatoimintaan) ja viime menkat alkoivat vasta kp 36, vaikka aina ollut suht säännöllinen kierto noin 29-30 päivää. Useampi negatesti tuli tehtyä, turhaan.
Mutta toivon sinulle parempaa onnea ja että seuraava testi näyttää plussaa!!
Kiva, että vaivauduit vastaamaan. Eipähän tule pidettyä turhaa toivoa yllä, se tässä melkein rankinta on. Lopetin luget toissa iltana ja nyt sitten odottelen kuukautisia.
Hyvää pääsiäistä ja vauvaonnea!
-bough