G: Kuinka paljon saat veronpalautuksia/mätkyjä?
Kommentit (11)
kun en meinannut aluks löytää pitä palautuksien kohtaa, mut tuleehan sieltä 407e:)
Verotuksen lopputulosta ei ole voitu laskea, koska sinun ja/tai puolisosi elinkeinotoiminnan tiedot eivät ole olleet käytettävissä. Saat verotuspäätöksen syksyllä.
T. 2
Nyt taitaa olla aika +/-, sillä olen ollut mammalomalla, vanhempainvapaalla ja kotihoidotuella. :)
Milloin vuoden 2005 veroehdotuksia aloiettiin postittamaan?
Osaan sitten alkaa odottamaan omaani. :) Kun eikös ne aakkosjärjestyksessä jaeta?
Tuossahan se sun perustelu on, miksei lue palautuksia/mätkyjä. Et voi olla noin yksinkertainen...
Vierailija:
Verotuksen lopputulosta ei ole voitu laskea, koska sinun ja/tai puolisosi elinkeinotoiminnan tiedot eivät ole olleet käytettävissä. Saat verotuspäätöksen syksyllä.T. 2
Ja niitä esitäytettyjä veroilmoituksia on jo alettu postittaa, mutta jako ei mene aakkosjärjestyksessä suoraan, vaan niitä tulostetaan/postitetaan mm. asuinpaikkakunnan, valmisteluryhmän jne. kriteerien mukaan.
Vierailija:
Nyt taitaa olla aika +/-, sillä olen ollut mammalomalla, vanhempainvapaalla ja kotihoidotuella. :)Milloin vuoden 2005 veroehdotuksia aloiettiin postittamaan?
Osaan sitten alkaa odottamaan omaani. :) Kun eikös ne aakkosjärjestyksessä jaeta?
Laskivat verotoimistossa prosentin äitiyspäivärahoja ja kotihoidontukea varten aika pieleen. ;)
4 296,23 mut luultavasti viel pikkasen enemmän ku korjailen.
Viime vuonna tulikin yli kolmen tonnin mätkyt... :)
uskomatonta. Ensin ne lähettävät jonkun kortin missä on joku 12 % veroa, nostan sen roimasti. Päivärahasta menee 22% ja palkasta 24% tänä vuonna, saa nähdän miten käy ensi vuoden verotuksessa, mätkyjä mätkyjä, niitä tulee aina....
Itse saan 17 euroa palautusta, mies reilut 100 euroa.